سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

حضور مردم درراهپیمایی نشانگر پایداری وحقانیت آرمان فلسطین است

فرماندار اهواز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: امروز باردیگر مردم آگاه اهواز نشان دادند كه با اعتقاد كامل به حقانیت آرمانهای فلسطین از حقوق حقه آنان دفاع می كنند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛عبدالعزیز فدعمی افزود: مردم ما با فلسطین به عنوان پاره ای از جهان اسلام می نگرند و خواهان اعاده حقوق پایمال شده این بخش از جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینكه مردم خوزستان همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری حماسی و افتخار آفرین داشته اندافزود: استكبار جهانی و در راس آن آمریكا و اسرائیل همواره كوشش نموده اند فضای جامعه را به سوی یاس و نامیدی برده و مردم را دلسرد نماید، غافل از اینكه مردم همیشه با حمایت قاطعانه از نظام به آنها درس عبرت داده اند .

فدعمی گفت: روز قدس یكی از ارزشهای مهم انقلاب روز جهانی قدس است كه با حضور مردم هر سال با شكوهتر از قبل برگزار میگردد وامسال با توجه به تحولات جاری در مكنطقه وبه ویژه توطئه های دسمنان غربی در سوریه بهتر از هر سال برگزار شده است.

فرماندار اهواز خاطرنشان كرد: حضور پرشكوه مردم در این راهپیمایی، موجودیت خبیث و ناپاك رژیم صهیونیستی را رو به نابودی می كشاند و این غده سرطانی در نهایت از روی زمین برچیده خواهد شد.

وی افزود: مردم ما همواره ثابت كرده اند كه درتمام صحنه های دفاع از انقلاب وآرمانهای اسلامی ان حضور فعال دارند و امروز نیز با وجود گرمای هوا و روزه دار بودن برگ زرین دیگری بر كارنامه خود در تبعیت از ولایت و رهبری افزودند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.