سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

خوزستان رنگ مقاومت گرفت

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرهای مختلف خوزستان در حالی آغاز شده که از شهرهای مختلف خبر می رسد این راهپیمایی پرشکوه تر از همیشه در جریان است و مردم با شعارهای استکبارستیزانه خود، وفاداری خود به آرمان امام خمینی (ره) را نشان می دهند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، مردم اهواز راهپیمایی خود را از مسجد آیت الله جزایری در خیابان امام خمینی(ره) آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیدند و لبیکی جانانه به آرمانهای معمار کبیر انقلاب و ندای حق طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.
 
همچنین مردم روزه دار اهواز با سردادن شعارهایی در حمایت از قدس و فلسطین، رنگ مقاومت اسلامی را به خیابانهای این شهر آوردند تا ثابت کنند در سالهای بعد از انقلاب این مردم همواره پای اعتقادات و ایمان خود به آرمانهای انقلاب و آموزه های امام خمینی (ره) در دفاع از مسلمانان در هر جای دنیا ایستاده اند.
از سوی دیگر عشایر عرب و بختیاری با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان مادری خود، ثابت کرده اند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جای برای آرمانی اسلامی خود ایستاده اند. حضور مسئولان استان خوزستان در بین جمعیت مردم نیز از صحنه های جالب توجه این راهپیمایی به شمار می رود.
 
همچنین روحانیون اهواز نیز در کنار مردم در حال سردادن شعار علیه دشمنان نظام هستند. جوانان نیز مثل همیشه حضوری باشکوه در این راهپیمایی دارند و با حرارات خاصی در حال سردادن شعارهایی در حمایت از کشور و علیه دشمنان این نظام و این کشور هستند.
 
یکی از موارد قابل توجه در راهپیمایی مردم اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان تبدیل سوریه به یکی از محورهای راهپیمایی در کنار فلسطین و قدس است و مردم با شعارهای خود دخالت آمریکا، کشورهای اروپایی و همرامی ذلیلانه برخی کشورهای عربی و غیرعربی منطقه را محکوم کرده اند./س
برچسب ها: خوزستان ، رنگ ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.