سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشنهاد سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان به ولاسكو يك ليبروي ديگر به تيم اضافه شود

صعود به ليگ جهاني مهمتر از المپيك است/ يك ليبروي ديگر به تيم اضافه شود

تيم ملي واليبال بزرگ سالان كشورمان خود را براي حضور در پيكارهاي زير گروه ليگ جهاني 2013 آماده مي كند.

ايرج مظفري سرمربي تيم ملي واليبال جوانان كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ليگ جهاني و حضور دراين مسابقات هميشه براي واليبال ايران و خانواده آن يك آرزوي بزرگ بوده است در شرايط كنوني با توجه به وضعيت موجود نيل به اين آرزو دور از استرس نيست.
 وي گفت: من به عنوان سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان و كسي كه آينده سازان كشور در اين رشته را تعليم و تربيت مي كند يك پيشنهاد به ولاسكو سرمربي تيم ملي بزرگ سالان دارم و اميد وارم در صورت بررسي هاي فني و كارشناسي اين پيشنهاد به مرحله اجرا درآيد.
مظفري تصريح كرد:  از ولاسكو مي خواهم براي حضور در مسابقات زير گروه ليگ جهاني در تركيب خود از دو ليبرو استفاده كند و با اجرا كردن اين طرح شرايط براي تعويض و تقويت دريافت تيم فراهم خواهد شد.
وي خاطر نشان كرد: حضور دو بازيكن متخصص در پست ليبرو به نتيجه گيري تيم در بازي هاي حساس كمك بزرگي مي كند
سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان تصريح كرد: صعود تيم ملي به ليگ جهاني براي واليبال ايران از راهيابي به المپيك با اهميت تر است زيرا در صورت راهيابي به المپيك كه بالاترين سطح مسابقات درجهان است تيم ملي به طور متوالي در هشت الي 10 ديدار حاضر شده و به سرعت به كشور باز مي گشت اما در صورت صعود به ليگ جهاني ملي پوشان به طور متوالي حدود سه ماه در گير مسابقات هستند.
وي گفت: سطح كيفي مسابقات ليگ جهاني بسيار بالاست و ملي پوشان كشورمان در مصاف با تيم هاي ابر قدرت جهان بايد با آمادگي كامل حاضر شوند.
 مظفري تصريح كرد: با راهيابي تيم ملي به مسابقات ليگ جهاني ما براي حضوري قدرتمند در اين بازيها بايد حداقل 22 الي 23 بازيكن آماده و قدرتمند داشته باشيم تا در هر ديدار از تعدادي از آنها بهرمند شويم ولاسكو درو همه سرمربي ديگر در مسابقات متمركز چون جهاني آسيايي زمان زيادي براي انجام مسابقات و آزمايش بازيكنان كند در انتخاب ارنج محدوديت زيادي دارد اما در ليگ جهاني اين طور نخواهد بود وي با خيالي آرام نسبت به بهره گيري  از تعداد زيادي بازيكن ارنج تيم استفاده مي كند./با
برچسب ها: تیم ، ملی ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.