سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

حضور خوزستانیها در روز قدس دشمن شکن بود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با وجود گرمای شدید و روزه دار بودن، حضور مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس دشمن شکن بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، آیت الله موسوی جزایری در خطبه های  نماز جمعه اهواز اظهار کرد: امروز هوا گرم بود و مردم با وجود اینکه روزه بودند و فشار مضاعفی را متحمل می شدند حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشتند و من از این حضور آنها تشکر می کنم.
خطیب نماط جمعه اهواز، روز قدس را مظهر وحدت و اتحاد جهان اسلام و مسلمانان دانست و گفت: در برهه کنونی، جهان اسلام به این باور رسیده است که باید دعوت حضرت امام خمینی(ره) در روز قدس را اجابت و لبیک بگوید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خوشبختانه در کشور عراق راهپیمایی روز قدس به صورت گسترده در شهرهای بغداد، بصره، نجف، کربلا و کاظمین برگزار می شود که نشان از نفوذ اندیشه های قدسی امام خمینی(ره) در دل ملتها است.

آیت الله جزایری حضور در راهپیمایی روز قدس را لبیک گویی به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در برهه کنونی هم زمانی روز قدس با بیداری اسلامی و بهار عربی کشورهای اسلامی به حساسیت های این روز بزرگ افزوده و حضور در آن بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه مردم ایران و خوزستان با درک این واقعیت امروز حضور حماسی در این روز داشتند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در دانشگاه کشاورزی اهواز گفت: خوشبختانه بعد از اینکه اعلام شد مالچ نفتی برای محیط زیست زیان آور است، دانشجویان این دانشکاه در ابتکاری جدید مالچ سازگار با محیط زیست اختراع کشف کردند که یان مسئله می تواند برای کاهش پدیده گرد و غبار در کشور و استان خوزستان مفید و موثر باشد./س
 
برچسب ها: خوزستان ، قدس ، دشمن شکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.