سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صهيونيست‌ها هفت جوان فلسطینی را زخمی کردند

صهيونيست‌ها با حمله به جوانان فلسطيني در بيت‌المقدس يک جوان را به شدت زخمي کردند و در حادثه ای دیگر شش فلسطینی نزدیک یک شهرک صهیونیست نشین در منطقه بیت لحم زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،  "لوبا السمری" سخنگوی پلیس اسرائیل گفت: بعد از نیمه شب پنج شنبه مشاجره ای در مرکز شهر قدس بین جوانان یهودی و جوانان عرب به دلایلی نامعلوم روی داد که بر اثر آن یک جوان عرب هجده ساله به شدت زخمی شد». این سخنگو افزود پلیس اسرائیل تحقیق برای بازداشت مظنونان حمله به این جوان را آغاز کرده است.

جمال صبحی الجولانی که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان هداسا عین‌کارم منتقل و در بخش ویژه بستری شد.

نریمان الجولانی مادر این جوان در حالی که گریه می کرد گفت: ضربه ای به سینه جمال وارد شده که به قلبش آسیب رسانده است. پزشکان گفتند حال او وخیم است.

عبدالهادی مهلوس (17 ساله) دوست جمال نیز گفت‌: ما به خرید رفته بودیم و به همراه جمال و چند نفر دیگر در حال عبور از خیابان یافا بودیم که گروهی در حدود پنجاه جوان یهودی که آواز می خواندند به ما حمله کردند. یکی از آنها ضربه ای به پشت گردن من زد و من از آن محل فرار کردم و در یک فروشگاه اسرائیلی پناه گرفتم. صاحب مغازه از من خواست از آنجا خارج شوم ولی من آنجا ماندم تا جوانان یهودی از آنجا رفتند.

عبدالهادی افزود: ما با آنها مشاجره نکردیم و با آنها حرف نزدیم. تصاویری که یک دوربین امنیتی ضبط کرده است درستی حرف من را ثابت می کند.

وسام عطیه (17 ساله) نیز گفت با رسیدن جوانان یهودی من و جمال و دیگران هرکدام به سمتی فرار کردیم تا زمانی که پلیس در محل حاضر شد و دیدم که جمال روی زمین افتاده است.

در حادثه ای دیگر شش فلسطینی نزدیک یک شهرک صهیونیست نشین در منطقه بیت لحم در کرانه باختری رود اردن بر اثر اصابت کوکتل مولوتف که شهرک نشینان به سوی خودرو آنان پرتاب کردند زخمی شدند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.