سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين گام‌ها تا نابودي رژيم صهيونيستي/13

محسني‌ اژه‌اي: رژيم صهيونيستي در حال سقوط است

حجت‌ا‌لسلام محسني اژه‌اي گفت: برگزاري اين نشست‌ها و اجلاس‌ها باعث وحدت ميان بين کشورهاي عضو و تضعيف روحيه استکبار مي‌‌شود که اين سنگ‌اندازي رژيم صهيونيستي براي مقابله حضور سران عضو جنبش عدم تعهد نشان از آن دارد که اين رژيم در حال سقوط است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محسني اژه‌اي امروز در حاشيه راهپيمايي روز قدس اظهار داشت: با حضور شکوهمند مردم در راهپيمايي روز قدس، ملت ايران نشان داد تا آخرين لحظه براي سرنگوني رژيم صهيونيستي ايستاده است.

محسني اژه‌اي با بيان اينکه حمايت از مردم فلسطين وظيفه همه مسلمانان جهان است ادامه داد: پشتيباني مردم مسلمان جهان از هم‌دينان خود در کشور فلسطين موجب افزايش روحيه مبارزه‌طلبي آنها در مقابل رژيم مفسد صهيونيستي خواهد شد.

وي در ادامه سخنان خود اشاره‌اي به شرايط کشور سوريه در منطقه کرد و اذعان داشت:‌ با همکاري که اکنون دولت سوريه با مردم خود به وجود آورده است باعث عقب‌نشيني گروه‌هاي خارجي غربي در کشور خود شده است.

حجت‌الاسلام محسني اژه‌اي يادآور شد: همه کشورهاي اسلامي بايد از دولت و مردم سوريه حمايت کنند تا يک بار ديگر بيني استکبار را به خاک بماليم و قدرت و همبستگي خود را به رخ آنها بکشيم.

وي در خاتمه به سنگ‌اندازي رژيم صهيونيستي براي حضور سران عضو جنبش عدم تعهد در تهران اشاره و خاطر‌نشان کرد: برگزاري اين نشست‌ها و اجلاس‌ها باعث وحدت ميان بين کشورهاي عضو و تضعيف روحيه استکبار مي‌‌شود که اين سنگ‌اندازي رژيم صهيونيستي براي مقابله حضور سران عضو جنبش عدم تعهد نشان از آن دارد که اين رژيم در حال سقوط است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فلسطین ، مسلمانان ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.