سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از توقف غیر مجاز مسافرکش ها با اصلاح دوربرگردان خیابان میرداماد

برای جلوگیری از توقف غیر مجاز مسافرکش ها در سر تقاطع میرداماد - ولیعصر(عج)، این خودروها بوسیله بلوکهای بتونی به ایستگاه تاکسی هدایت می شوند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، طیبانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 افزود: با توجه به افزایش تعداد مسافرها در تقاطع بلوار میرداماد – ولی عصر(عج) دوربرگردان اصلاحی انجام شده است تا تاکسی ها به طور مستقیم به داخل ایستگاه وارد شوند و بدین وسیله فعالیت مسافربر های شخصی نیز در این خطوط کاهش یابد.

وی با بیان اینکه دور برگردان خیابان میرداماد به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد آنان به هنگام تردد از این محدوده سال گذشته به بهره برداری رسید تصریح کرد: پس از اجرای طرح دور برگردان برخی از خودروهای شخصی، مسافران خود را در سر تقاطع میرداماد-ولیعصر(عج) پیاده می کردند که باعث بروز مشکلاتی از قبیل احتمال تصادف شهروندان با دیگر خودروها می شد.

وی ادامه داد: برای برطرف کردن این ازدحام و رعایت نظم در این محدوده با نصب نیوجرسی، خشکه چینی نیوجرسی و بلوکهای بتونی باعث دوربرگردان را تا ایستگاه تاکسی خطی امتداد دادیم.

وی تصریح کرد: این دوربرگردان در انتهای بلوار میرداماد-تقاطع ولیعصر برای گردش روان تاکسی ها احداث شده است و پس از اصلاح آن مشکلات ترافیکی این محدوده کاهش یافت./
برچسب ها: توقف ، مسافر ، میرداماد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.