سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند رو به رشد نوسازی در محلات شوش و ولیعصر (عج) منطقه 15

علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه 15 از روند رو به رشد نوسازی در محلات بافت فرسوده ولی عصر و شوش با تکمیل سرانه های این محلات خبر داد.

حلاجیان درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: شهرداری این منطقه در تلاش است تا در تمامی محلات سرانه ها را تکمیل و به بهره برداری برساند و در این راستا اقداماتی انجام شده که منطقه را در حوزه نوسازی جز برترین مناطق در احیا بافت فرسوده قرار داده است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 یادآور شد: تکمیل سرانه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی و فضای سبز در محلات بافت فرسوده منطقه در اولویت کاری قرار گرفته است و در این راستا سرانه ها در محلات ولی عصر و شوش تکمیل شده است.
وی در ادامه در آزاد سازی بیش از 92 درصد املاک معارض با طرح بزرگراه امام علی(ع) به عنوان یکی از تأثیرگذارترین طرح ها در بازسازی بافت فرسوده این منطقه خبرداد و گفت: طول بزرگراه یاد شده در مجموع 7/18 کیلومتر است که بیشترین طول مسیر بعد از منطقه 20 در منطقه 15 واقع شده است و بیشترین مساحت عرصه را نیز این منطقه به خود اختصاص داده است.
حلاجیان در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل توجه عملیات احداث بوستان مسافر در ورودی جنوب شرق تهران تصریح کرد: این بوستان به عنوان یک طرح فرامنطقه ای و با هدف رفاه حال شهروندان و مسافرانی که از این مسیر تردد می کنند آغاز شده و فاز اول آن تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره برداری توسط مسافران نوروزی می شود./ل
برچسب ها: روند ، رو به رشد ، نوسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.