سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهركرد/

استاندار چهارمحال و بختياري مردم را به حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس فراخواند

استاندار چهارمحال وبختیاری در پیامی از اقشار مختلف استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: در اين پيام آمده است: روز قدس یكی از برجسته ترین یادگارهای امام راحل عنوان شده كه هر ساله با حضور میلیونی مردم روزه دار، قامت پوسیده و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه می اندازد و خواب خوش سردمداران و حامیان این رژیم را آشفته می كنند.

فلسفه اصلی نام گذاری روزی برای قدس از سوی معمار كبیر انقلاب اسلامی عملیاتی شدن روش رویارویی با نظام سلطه بین المللی است، نظامی كه با بیش از 60 سال تعدی و تجاوز ددمنشانه، وقیح ترین صحنه های كشتار مسلمانان را به نمایش گذاشته است.

در بخشی دیگری از این پیام آمده است: حضور گسترده و حماسی امت خداجوی استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به بیداری اسلامی در منطقه، پشتوانه محكمی در تداوم انتفاضه مردم مظلوم فلسطین بوده و مانع اصلی سیطره صهيونيست بر خاورمیانه است.
استاندار چهارمحال و بختیاری در اين پيام گفت: حضور مردم در این راهپیمایی به سردمداران‌ استكبار جهانی‌ و رژیم‌ اشغالگر قدس‌ نشان‌ خواهد داد كه‌ مسأله‌ فلسطین‌ در صدر مسائل‌ دنیای‌ اسلام‌ قرار دارد و تمامی‌ مسلمانان‌ جهان‌ خود را در سرنوشت‌ فلسطین دخیل می دانند./س

برچسب ها: حضور ، قدس ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.