سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رابعه مدني:

خاطرات ربناي افطار برايم لذت بخش است

پخش ربناي افطار در اولين روزه داري برايم لحظات خوشي را رقم زد به گونه اي كه با گذشت سال ها خاطرات آن روز برايم تداعي مي شود.

رابعه مدني،بازيگر تلويزيون در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:دوم ابتدايي بودم كه روزه گرفتن را آغاز كردم و در همان سال بود كه مرحوم پدرم با خريد انگشتري طلا به عنوان هديه مرا براي روزه گرفتن تشويق كرد.
وي اظهار داشت:پخش ربنا در هنگام افطار و دعاي سحر مرحوم "ذبيحي" از راديو،زيباترين لحظاتي است كه هر گز در عمر خود فراموش نخواهم كرد.
وي در ادامه بيان كرد:بيدا كردن همسايه ها براي لحظات سحر،دعوت از ميهمانان در جمعه ماه رمضان ، رفتن به هفت مسجد مختلف محله دراين ماه و خواندن نماز ظهر وعصر در مسجد محله و بازگشتن  مجدد به مدرسه از خاطرات ايام ماه مبارك رمضان در ايام كودكي و نوجواني من محسوب مي شود.
بازيگر سريال"وضعيت سفيد"  در نقش مادربزرگ از خاطرات تصوير برداري اين ماه گفت: قسمتي از تصويربرداري و سكانس هاي اين سريال در ماه مبارك رمضان بود كه عوامل سريال به خصوص "حميد نعمت اله" به عنوان كارگردان و محمدرضا شفيعي به عنوان تهيه كننده يك تيم خوب و موفقي در روند كار محسوب شدند و تمام گروه با گرفتن روزه و افطاري دادن در ماه ميهماني خدا از خاطرات شيرين و فراموش نشدني من دراين ماه است.
وي در پايان خاطرنشان كرد:در اين ماه بندگي سر بلندي و عزت براي اين مرز و بوم و گشايش در مشكلات و كار مردم را از خداوند بزرگ خواستارم./ه
برچسب ها: خاطرات ، ربنای ، افطار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.