سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

روز قدس جریانی خروشان برای از میان برداشتن غده سرطانی خاور‌میانه است

فرماندار و امام جمعه جوانرود در بیانیه مشترک از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به‌عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
فرماندار و  امام جمعه جوانرود ماموستا در بیانیه مشترک از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به‌عمل آوردند.

در این بیانیه آمده است: درود بر امام راحل باد که با بینش‌ الهی خویش روز قدس را مانند جریانی خروشان برای از میان برداشتن غده سرطانی خاور‌میانه و اربابان مستکبر رژیم صهیو‌نیستی قرار داد و حرکت‌های آزادی‌خواهانه مسلمانان منطقه مصداقی بر موفقیت این صراط مستقیم است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: زور‌گویان غاصب از ترس فرو‌پاشی کانون‌های پوسیده قدرت به هر ترفندی متوسل می‌شوند و برای جبران شکست‌ها‌، سر‌خوردگی از مقاومت حزب‌الله لبنان و از مردم سوریه انتقام می‌گیرند و ساکنان بی‌دفاع غزه را به شهادت می‌رسانند و هر روز بر طبل‌ تهدید توخالی می‌کوبند.

این بیانیه تصریح می‌کند: روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می‌‌شود که تحولات جهانی و منطقه‌ای لرزه بر اندام ‌جهان‌خواران و مستبدان انداخته است.

در این بیانیه آمده است: بر همگان لازم است تا با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و همراه همه ایرانیان غیور و مسلمانان بیدار دل فریاد مظلومیت ملت رنج‌دیده فلسطین را برای تحقق اهداف و آرمان‌هایش سر دهیم./س



برچسب ها: قدس ، خاورمیانه ، خروشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.