سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تبيين دستاوردهاي قرآني آستان قدس رضوي در همايش« خانه وحي»

مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوي از برگزاري همايش تبيين فعاليت‌هاي قرآني آستان قدس رضوي با عنوان «خانه وحي» خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، حسين يوسفي با بيان اين خبر افزود: همزمان با برگزاري اين همايش مراسم اختتاميه برنامه‌هاي قرآني ماه مبارك رمضان و نمايشگاه «خانه وحي» نيز در 27 مرداد در مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي آستان قدس رضوي برگزار خواهد شد.

وي با شاره به حضور دست‌اندركاران و مرتلان كلام الله وحي در اين همايش گفت: قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، مدير شبكه‌ يك و دبير شوراي معارف اسلامي، مدير شبكه قرآن، قائم مقام شوراي عالي قرآن كشور و مديران و معاونان آستان قدس رضوي در اين برنامه حضور دارند.

وي اظهارداشت: آستان قدس رضوي در دامان انقلاب اسلامي به رشد و تعالي خود رسيد، از اين رو به منظور عينيت بخشيدن به اين آرمان والا و براساس تفكر مديريت اسلامي حاكم، آموزه‌هاي قرآني در آستان قدس رضوي سرلوحه كارهاي فرهنگي اين مجموعه مقدس است.

يوسفي با اشاره به گسترش فعاليت‌ها و برنامه‌هاي قرآني در آستان قدس رضوي طي سال‌هاي اخير خاطرنشان كرد: تأسيس اداره آموزش علوم و قرآن و حديث، راه‌اندازي مركز بين‌المللي چاپ و نشر قرآن كريم، انجام پژوهش‌هاي تخصصي در حوزه علوم و معارف قرآني در بنياد پژوهش‌هاي اسلامي و كتابخانه تخصصي قران و حديث، برخي از فعاليت‌هاي قرآني آستان قدس رضوي در حوزه علوم قرآني است.

مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوي با اشاره به اهتمام ويژه خانواده بزرگ آستان قدس رضوي در انتشار قرآن و معارف اهل‌بيت(ع) تصريح كرد: عينيت بخشيدن به پيوند جاودانه و ناگسستني «قرآن و عترت» با نهادينه كردن جايگاه بي‌بديل فعاليت‌هاي قرآني، در راستاي تحقق اهداف و رسالت‌هاي فرهنگي آستان قدس رضوي است.

وي در خصوص نمايشگاه توانمندي‌ها و هنرهاي قرآني آستان قدس رضوي در نمايشگاه «خانه وحي» اذعان داشت: اين نمايشگاه با همكاري مؤسسات آستان قدس رضوي در حوزه‌هاي مختلف برپا شد و بازديدكنندگان از نزديك با فعاليت‌ها و برنامه‌هاي قرآني آستان قدس رضوي در حوزه‌هاي مختلف پژوهشي، هنري، نسخ خطي، آموزش و... آشنا شدند.

يوسفي در خصوص برنامه‌هاي قرآني حرم مطهر رضوي در ماه مبارك رمضان تصريح كرد: روزانه 10 برنامه ترتيل قرآن كريم از سوي معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي در اماكن متبركه حرم مطهر رضوي براي عموم زائران و مجاوران در گروه‌هاي سني مختلف برگزار شد كه با استقبال مناسبي همراه بود.

مدير كل روابط عمومي آستان قدس رضوي با اشاره به هماهنگي‌هاي انجام گرفته با صدا و سيماي جمهوري اسلامي، ابرازداشت: در ماه بهار قرُآن، برنامه ترتيل مسجد جامع گوهرشاد ساعت 5 صبح از شبكه يك سيما و برنامه ترتيل رواق بزرگ امام خميني(ره) نيز ساعت 15 : 10 از شبكه قرآن و معارف سيما به صورت زنده از حرم مطهر رضوي پخش شد.


برچسب ها: مدیر ، کل ، روابط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.