سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با گرانترین لپ تاپ بازار آشنا شوید

سری Retina MacBook Pro لپ تاپ حرفه ای و گران قیمت اپل در بازار است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، لپ تاپ  Retina MacBook Pro با صفحه نمایش 15 اینچی تلفیقی از MacBook Air و سری MacBook Pro نسبت به مدل سال گذشته باریک‌تر و سبک‌تر شده است به طوری که ضخامت دستگاه تنها 18 میلی‌متر و وزن آن نیز تنها 2 کیلوگرم است.

لپ‌تاپ‌های فوق حرفه ای اپل با سیستم عامل Mac نسخه Lion مجهز به پردازنده های چهار هسته ای با حداقل مصرف انرژی و  کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 650M است که برای اجرای بازی‌های کامپیوتری با گرافیک سنگین کاملا مناسب است .

اپل در Retina MacBook Pro برای اولین بار به طور کامل از حافظه (SSD) به جای هارد درایوهای همیشگی استفاده کرده است. این حافظه‌ که از نوع Flash است، بر خلاف هاردهای معمولی بر اثر لرزش و ضربه، دچار آسیب نمی‌شوند.


                                                        


در این سری از لپ تاپ های اپل دقت صفحه نمایش از 900*1440 به 1800*2880 افزایش یافته که تراکم پیکسلی 221ppi را به نمایش می گذارد. حذف لایه شیشه ای صفحات نمایشگر از سوی اپل ، نه تنها باعث افزایش چشمگیر کیفیت تصویر شده است بلکه با کاهش انعکاس از سطح این صفحات ، کاربرد لپ‌تاپ در محیط‌های خارجی و یا در زیر تابش نور آفتاب به راحتی امکان پذیر شده است.

در این سری از لپ تاپ های اپل، تاچ پد شیشه ای اپل را به همراه دارد و برخلاف مدل های گذشته از پورت‌های پرسرعت USB 3.0 و Thunderbolt استفاده شده است.

                                                    

این لپ تاپ در بازار با قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان عرضه شده است .

برچسب ها: اپل ، گرانترین ، لپ تاپ ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.