سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

ادارات استان كرمانشاه مردم را به حضور پرشوردر راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

ادارات و نهادهای مختلف استان كرمانشاه با صدور بیانیه های جداگانه ای امت خداجوی و روزه دار ایران اسلامی را به شركت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین فرا خواندند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اداره كل فنی و حرفه ای استان كرمانشاه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی، از عموم امت همیشه در صحنه و ولایی كرمانشاه دعوت كرد ضمن تجدید میثاق با آرمانهای معمار كبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در لبیكی دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای با حضور یكپارچه و پرشور در راهپیمایی با شكوه روز جهانی قدس بار دیگر با به رخ كشیدن وحدت كلمه مسلمانان فریاد آزادی قدس شریف را سر دهند و قدرت اتحاد اسلامی را در سراسر جهان به نمایش بگذارند.

اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان كرمانشاه نیز با صدور بیانیه ای روز قدس را روز مقابله مستضعفین با مستكبرین دانسته و آورده است: كاركنان اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان كرمانشاه همراه و همسو با سایر اقشار جامعه با حضور وحدت بخش خود در راهپیمایی عظیم روز قدس و سر دادن شعارهای ضد آمریكایی و ضد صهیونیستی حمایت های بی دریغ خود را از تمام مستضعفان جهان بویژه ملت مظلوم فلسطین اعلام می دارند.

اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمانشاه نیز با صدور بیانیه ای از تمامی هموطنان بویژه كرمانشاهیان دعوت كرد همچون سالهای گذشته در راهپیمایی روز قدس شركت نمایند تا مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی و صهیونیسم بین الملل باشد.

در قسمت هایی از این بیانیه آمده است: امروز كه دنیا با موج بیداری اسلامی مواجه شده است، استكبار جهانی به زعم باطل در پی احیای رژیم مضمحل شده صهیونیستی است و به همین خاطر آتش فتنه را در كشور مسلمان سوریه بر افروخته است اما به یاری خداوند متعال این امری است غیر ممكن چرا كه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شد.

ادارات، نهادها ی انقلابی و تشكل های مذهبی شهرستان صحنه نیز ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی روز قدس از قشرهای مختلف مردم برای شركت گسترده و پرشور در این رخداد تاریخ ساز و اثرگذار دعوت كردند.

فرمانداری، دفتر امام جمعه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، كمیته امداد، شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تربیت بدنی و هیات های ورزشی، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور، بسیج مهندسین، بسیج زنان، سازمان دانش آموزی، فرماندهی انتظامی و سپاه از جمله ادارات و نهادهایی هستند كه برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام آمادگی كرده اند.

در این بیانیه ها تاكید شده است: یوم الله قدس با هدف و آرمان الهی برگرفته از مكتب انسان ساز اسلام و تدبیر حاكمانه احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی روز تجلی شكوه و عظمت امت اسلامی در ستیز بی امان با استكبار جهانی و اشغالگران جنایت پیشه و خون آشام قدس شریف و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

این بیانیه ها روز قدس را به عنوان یك ودیعه الهی برای ایجاد وحدت و اتحاد مسلمانان جهان و ظهور و بروز اراده مسلمین برای حمایت وسیع از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین دانسته اند./س


برچسب ها: ادارت ، کرمانشاه ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.