سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

دعوت فرماندار و امام جمعه جوانرود به حضور در راهپیمایی روز قدس

فرماندار جوانرودو ماموستا 'ملا احمدفخری' در بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می‌‌شود كه تحولات جهانی و منطقه‌ای لرزه بر اندام ‌جهانخواران و مستبدان انداخته است.

در این بیانیه گفته شده : زور‌گویان غاصب از ترس فرو‌پاشی كانون‌های پوسیده قدرت به هر ترفندی متوسل می‌شوند و برای جبران شكست‌ها‌، سر‌خوردگی از مقاومت حزب‌الله لبنان و از مردم سوریه انتقام می‌گیرند و ساكنان بی‌دفاع غزه را به شهادت می‌رسانند و هر روز بر طبل‌ تهدید توخالی می‌كوبند.

در این بیانیه تصریح شده است: درود بر امام راحل عظیم‌الشان باد كه با بینش الهی خویش روز قدس را مانند جریانی خروشان برای از میان برداشتن غده سرطانی خاور‌میانه و اربابان مستكبر رژیم صهیو‌نیستی قرار داد و حركت‌های آزادیخواهانه مسلمانان منطقه مصداقی بر موفقیت این صراط مستقیم است.

در این بیانیه آمده است: بر همگان لازم است تا با شركت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و همراه همه ایرانیان غیور و مسلمانان بیدار دل فریاد مظلومیت ملت رنج دیده فلسطین را برای تحقق اهداف و آرمان‌هایش سر دهیم./س


برچسب ها: فرماندار ، قدس ، جوانرود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.