سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميثاقيان:

براي 3 امتياز به مصاف راه آهن مي رويم

سر مربي تيم آلمينيوم هرمزگان از انجام بازي سخت مقابل راه آهن شهري خبر داد و اظهار داشت: با حمايت و حضور هواداران در ورزشگاه خليج فارس به طور حتم 3 امتياز ديدار را كسب مي كنيم.

اكبر ميثاقيان سر مربي تيم آلمينيوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تنها دليل نتيجه نگرفتن تيم تا به اين هفته فقط متوجه تيم آلومينيوم تا كنون به مصاف 4 تيم قدرتمند ليگ برتري رفته و علي رغم تجربه ي اندكي كه در نزد بازيكنان آلومينيوم وجود دارد اما نمايش قابل قبول و مطلوبي را ارائه داده ايم و رقبا در مقابل آلومينيوم بازي سختي را انجام داده اند.
ميثاقيان تصريح كرد: بازيكنان تيم بسيار جوان و در عين حال با انگيزه هستند و از آنجايي كه به تازگي شرايط رقابت هاي ليگ برتر را تجربه مي كنند لذا فرصت و زمان نياز دارند تا با رقابت هاي ليگ برتر آشنايي پيدا كنند بنابراين به طور حتم در هفته هاي بعدي بازيكنان نسبت به يكديگر هماهنگ تر خواهد شد و به شرايط مطلوب و ايده آل نزديكتر مي شويم.
ميثاقيان تصريح كرد: درهفته ي پنجم رقابت ها بايد در ورزشگاه خليج فارس ميزبان تيم راه آهن شهر ري باشيم و به طور حتم بازي راحتي نخواهيم داشت چرا كه راه آهن باشگاه با قدمت و تاريخ داري است و در شرايط كنوني از بازيكنان بسيار با تجربه و مناسبي بهره مند است.
وي افزود: علاوه بر بازيكنان جوان و با تجربه در راه آهن حضور دايي بر روي نيمكت وزنه ي سنگيني براي تيم و بازيكنان راه آهن محسوب مي شود با اين حال به هواداران اطمينان مي دهم با حمايت همه جانبه نخستين سه امتياز ليگ برتر را درخانه كسب مي كنيم البته بازيكنان و اعضا كادر فني آلومينيوم نيز تمام تلاش خود را براي كسب سه  امتياز ديدار به كار مي گيرند./ق
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، خواهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.