سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مسیر 4 خطه مشاء تا امام زاده هاشم در هفته دولت

2400 متر از مسیر چهارخطه محور هراز حدفاصل مشاء تا امام زاده هاشم در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا زمانیان معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری استان تهران با اشاره به اتمام 4 خطه شدن محور هراز حدفاصل پل بابایی تهران تا امام زاده هاشم به طول 50 کیلومتر گفت: در این محدوده 3 کیلومتری (حد فاصل مشاء تا امامزاده هاشم ) موقعیت خاص توپوگرافی منطقه، محدودیت شرایط کاری و حجم بالای ترافیک اجرای عملیات این پروژه را سخت کرده بود که خوشبختانه به همت مهندسان و کارگران پر تلاش ایرانی در حال اتمام پروژه هستیم.

وی با اشاره به اتمام چهارخطه شدن 600 متر انتهایی مسیر و لزوم ترانشه بری های حجیم در شرایط سخت ترافیکی گفت: 600 متر باقیمانده نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

زمانیان با اشاره به هزینه 8 میلیاردی چهارخطه کردن مسیر 2400 متری مشاء تا امام زاده هاشم گفت: حفاظهای ایمنی به کار گرفته شده در این مسیر گاردریل های سه موج خواهد بودکه از نوع تکنولوژیهای نوین حفاظهای ایمنی در ایران است .

معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری استان تهران همچنین از اتمام مطالعات و انتخاب پیمانکار برای مسیر 6 کیلومتری حدفاصل مبارک آباد تا تقاطع مشاء با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال خبر داد واظهار داشت: تکمیل مسیر 4 خطه هراز در مقطع عرضی و یکپارچه نمودن این محور در قالب یک بزرگراه از جمله مهم ترین پروژه های راهسازی این اداره کل در سالهای 91 و 92 خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.