سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صهيونيست ها به دنبال مصادره تحولات منطقه به نفع خود هستند

عضو جبهه پايداري گفت: صهيونيست ها با هم پيمانان خود اعم از مرتجعان عرب در پي مصادره تحولات منطقه به نفع خود هستند.

سيد محمد جواد ابطحي درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محور وحدت مسلمان در روز قدس را بيداري اسلامي و بصيرت دانست و اظهار داشت: اکنون دشمنان صهيونيستي و همپيمانانشان در منطقه اعم از مرتجعان عرب گرفته تا آمريکا و غرب تلاش مي کنند تا تحولات منطقه را به نفع خود مصادره کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در ادامه تصريح کرد: اقدامات خصمانه صورت گرفته در بحرين و سوريه نشانگر ولع قدرت‌هاي استکباري براي در دست گرفتن مديريت و حکومت در منطقه است.

وي با تأکيد بر شعار بصيرت افزايي در روز قدس بيان داشت: بصريت افزايي بر مبناي بيداري اسلامي سبب مي‌شود تا دستاوردهاي کشورهاي اسلامي منطقه که با ثمره خون شهدا و فداکاري مسلمان رقم خورد از دست نرود و در روز قدس بايد هرچه پررنگ تر بر دعوت مسلمانان به وحدت تأکيد شود.

ابطحی همچنين افزود:  وابستگي برخي از کشورهاي اسلامي و عربي منطقه به رسانه هاي خبري مانند الجزيره و العربيه  که در پي تفرقه اندازي بين مسلمانان هستند و بحث تجزيه کشورهاي اسلامي و عربي و تحکيم قدرت رژيم استکباري صهيونيستي که آرزوي ديرينه  این رژیم جعلی است را دنبال مي کنند، بيانگر اين مطلب بوده که رژیم صهیونیستی با قطر و ترکيه و عربستان هم کاسه شده است.

وي با بيان اينکه مسلمانان با هوشياری مي توانند دسيسه‌هاي پشت پرده ظالمان را خنثي کنند، عنوان کرد: مسلمانان با بيداري اسلامي مي توانند دسيسه ها و افرادي را که در پس چهره اسلامي به عنوان دايه دلسوزتر از مادر وارد صحنه شده اند و آب به آسياب دشمن مي ريزند را خنثي کنند.

وی با بيان اينکه بايد توطئه هاي استعماري و استکباري صهيونيست ها تبيين شود، مطرح کرد: بايد در همه کشورهاي مسلمان به خصوص ايران که پيشگام مبارزه با صهيونيست و استکبار است با افشاي توطئه هاي صهيونيست ها در جهان و بيان اوضاع کشورهاي سوريه و بحرين مقاصد پليد اين رژيم نامشروع تبيين شود.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري خاطرنشان کرد: معتقدم که آخرين جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس با توجه به شرايط منطقه نسبت به سالهاي گذشته از شکوه بيشتري برخوردار است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قدس ، صهیونیستی ، ابطحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.