سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن عید فطر در بوستان های منطقه 4

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برگزاری جشن عید فطر خبر داد و گفت: پا به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4، نماز عید فطر در تمامی بوستان ها و مساجد منطقه بر پا می شود.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: نماز عید فطر در بوستان ها و مساجد سطح منطقه بر پا می شود و ضمن پذیرایی از نمازگزاران، محصولات فرهنگی ویژه بزرگسالان و خرد سالان توزیع می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: جشن عید فطر با اجرای برنامه های سخنرانی، دعوت از گروه های هنری، برپایی غرفه های مختلف و غیره در بوستان های منطقه و برنامه نور افشانی در بوستان پلیس برگزار می شود.

زمانی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقا نشاط معنوی شهروندان و تلطیف فضاهای دینی بیش از 70 نفر از شهروندان به تور نیایش (قم و جمکران) اعزام می شوند.

 در ادامه هاشمی اوریمی شهردار ناحیه 4 از برگزاری کلاس های آموزشی کار آفرینی خبر دادو اظهار داشت: به همت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 4، کارگاه های آموزشی به منظور ارتقا سرانه، آموزشی شهروندان با موضوعات زبان، نقاشی، خیاطی، آرایشگری و ... همه روزه در سرای محله نارمک برگزار شد./ف

برچسب ها: جشن ، عید فطر ، بوستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.