سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارو.میه/

اعزام اکیپ‌های تازه نفس هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به مناطق زلزله زده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: دیروز اکیپ‌های تازه‌ نفس جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده ورزقان اعزام شدند.

یحیی زینال‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، اظهار داشت: از ساعات اولیه وقوع زلزله در آذربایجان‌شرقی، جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی تیم‌های امداد و نجات خود را به منطقه زلزله‌زده آذربایجان‌غربی شرقی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه ارسال اقلام زیستی‌، امدادی و بهداشتی توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی به این مناطق از همان ساعات اولیه وقوع زلزله انجام گرفته است، افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله 6/2 ریشتری در ورزقان آذربایجان‌شرقی، بیمارستان صحرایی این جمعیت در استان آذربایجان‌غربی با 11 نیروی پزشکی و پشتیبانی به محل حادثه انتقال یافت.

زینال‌پور ادامه داد: در این راستا پنج گروه امدادی از شهرهای ارومیه، خوی، نقده، میاندوآب و سلماس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این زلزله اعزام شده بودند.

وی ادامه داد: عصر دیروز نیز گروه دیگری از متخصصان امداد و نجات آذربایجان‌غربی در راه مناطق زلزله‌زده ورزقان و حومه در قالب یک تیم 35 نفره متخصص و تازه نفس امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، به مناطق زلزله‌زده ورزقان و حومه در آذربایجان‌شرقی اعزام شدند.

زینال‌پور اظهار داشت: اعضای این گروه امدادی با نیروهای قبلی اعزامی از استان جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه اقلام زیستی جدید به این منطقه، افزود: ارسال 700 دستگاه چادر، حدود دو تن خرما و دیگر اقلام خوراکی و امدادی به این مناطق از جمله اقداماتی است که دیروز انجام گرفته است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.