سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

واحدهای تولیدی موفق برای توسعه پشیبانی می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری كهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های موفق تولیدی و اقتصادی همه جانبه برای توسعه حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری كهگیلویه و بویراحمد، فرهاد باقرپور در بازدید از واحدهای تولیدی سینره، شركت زرد بند و آس یاسوج افزود: استانداری همه عوامل محرك و موثر در راه اندازی و توسعه بنگاه‌های اقتصادی جدید، راكد، نیمه فعال، فعال و قابل توسعه استان را بكار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: استان آمادگی كامل برای هر نوع سرمایه گذاری، اشتغالزایی، توسعه واحدها برای ارزش افزوده پایدار را دارد و از هرگونه سرمایه‌گذاری در همه بخش‌ها حمایت و پشتیبانی جدی را به عمل می‌آورد.
باقرپور به نقش اقتصاد مقاومتی و تاكیدات مقام معظم رهبری در این باره اشاره كرد و افزود: اقتصاد مقاومتی در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت، مدیریت تحریم‌ها، توسعه تولید و سرمایه گذاری است.
وی تاكید كرد: باید تلاش كنیم ضمن حفظ وضع موجود در امر تولید و اشتغال به روند توسعه و پیشرفت، رقابت در بازار، كاهش قیمت و افزایش كمی و كیفی محصولات بپردازیم.
باقرپور تصریح كرد: برای توسعه تولید و اشتغال بخشی از كارها كه بر عهده دولت است تدوین شده و مشخص و به نحو مطلوب انجام می‌شود و بخشی از امور هم بر عهده سرمایه گذاران است باید با تلاش، پیگیری، آمادگی و مدیریت كامل به آن پرداخته شود.
وی با اشاره به اینكه، امسال در بخش كشاورزی استان 91 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است، افزود: با وجود منابع آب و خاك، نیروی انسانی بخصوص فارغ التحصیلان بخش كشاورزی با هزینه این میزان تسهیلات و مدیریت و برنامه‌ریزی دقیقتر شاهد تحول اساسی در رونق تولید و اشتغال این بخش خواهیم بود.
باقرپور تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی و اهداف دولت عدالت محور را در ایجاد سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید نیازمند تلاش همه جانبه و جهادگرانه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانك‌های عامل استان و مشاركت جدی بخش خصوصی دانست.
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری از سه شركت تولیدی سینره، زردبند و آ س بازدید كرد و در نشستی با مدیران آنها مشكلات آنان مورد بررسی قرار گرفت./س
برچسب ها: واحدهای ، تولیدی ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.