سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزایش واگذاری 140 درصد زمین به شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: واگذاری 140درصد زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزایش یافته است.

احمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال‌ جاری آمارها نشان از رشد بیش از 140 درصدی واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دارد، گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی حرکت جهادگونه‌ای برای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به هشت شهرک و ناحیه صنعتی واگذار می‌شود، افزود: همه شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان تا پایان سال جاری از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

موسوی تصریح کرد: با انجـام گازرسانی به این هشت شهـرک و ناحیـه صنعتی، در مجموع تعداد 19 شهرک و ناحیه صنعتی موجود در استـان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات گازرسانی به شهرک‌های صنعتی نقده، اشنویه، تکاب، ارومیه سه، توسعه ارومیه دو و نواحی صنعتی راهدانه نقده، قره‌ضیاءالدین و کریم‌آباد، واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ضمن برخورداری از مزایای سوخت پاک از کاهش هزینه ریالی و رفع مشکلات زیست‌محیطی نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اتمام مراحل ساخت شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه بیان کرد: با انجام پیگیری‌های لازم مشکلات گازرسانی به این شهرک نیز رفع شده و گازرسانی به ساختمان برج خدمات مهندسی صورت گرفته است.

وی‌ با بیان اینکه ناحیه صنعتی ایواوغلی به عنوان بزرگ‌ترین ناحیه صنعتی آذربایجان‌غربی در حال احداث است، گفت: تعاملات و برنامه‌ریزی لازم به منظور گازرسانی به این ناحیه صنعتی نیز به موازات استقرار واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه براساس بررسی میانگین درصد برنامه‌های تحقق یافته شرکت‌های استانی، شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در رتبه دوم کشوری قرار گرفته است، گفت: میانگین تحقق شاخص‌های برنامه در کل کشور 51 درصد است، در حالی که این رقم برای شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی 78 درصد است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.