سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور 12 هزار نفری باقر شهری ها درمراسم باشکوه نماز عید فطر

مردم غیور و همیشه در صحنه باقر شهر امسال همه در مراسم با شکوه عید سعید فطر حضور پر رنگ خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهرداری باقر شهر گفت: بیش از 12 هزار نفر از شهروندان سال گذشته در مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر شرکت کرده اند و امیدواریم امسال هم شاهد حضور بیشتر نمازگزاران باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: شهرداری همچون سالیان گذشته از تمامی ظرفیت های خود برای برگزاری هر چه بهتر مراسم نماز عید فطر استفاده می کند و تمام امکانات خود را به کار گرفته تا مراسم نماز عید سعید فطر هر چه با شکوه تر برگزار شود.

جمشید سعادتمند در ادامه افزود: نماز عید سعید فطر امسال همچون سال های گذشته درورزشگاه ایثارگران برگزار می شود و این در حالیست که واحد خدمات شهری قبل و بعد مراسم به نظافت پرداخت و بعد از مراسم نیز نسبت به پاکسازی کامل محل اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: سایر ادارات در حوزه بهداشت و درمان، امداد رسانی با هماهنگی مرکز اورژانس باقر شهر و کهریزک آماده خدمات رسانی هستند.

سعادتمند ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده ناوگان اتوبوسرانی نسبت به جا به جایی نمازگزاران اقدام خواهد کرد شهردار باقر شهر در پایان خاطر نشان کرد: استقرار خودروهای آتش نشانی، جانمایی صندوق های کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت جمع آوری زکات و فطره و همچنین پارکینگ هایی برای استقرار خودروهای شخصی نمازگزاران در نظر گرفته شده است./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.