سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

راهپیمایی روز قدس تقویت جبهه مقاومت است

فرماندار خمین گفت : راهپیمایی روز قدس با توجه به در پیش بودن اجلاس سران غیر متهدها در تهران جبهه مقاومت در سوریه ،لبنان و فلسطین را تقویت و از جریان بیداری اسلامی حمایت می كند.

  كریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود :شركت پرشور در راهپیمایی روز قدس بیعت مجدد با رهبر انقلاب در شرایط حساس كنونی وایستادگی بر آرمانهای اسلامی را نشان می دهد .

وی ادامه داد: مردم مقاوم ،آگاه و مسئولیت پذیر ایران اسلامی با حضور كوبنده در كنار ملتهای مسلمان دیگر در مقابل استكبار جهانی ایستادگی و انزجارخود را از موجودیت اسرائیل اعلام می كنند.

وی خاطر نشان كرد: پدیده نامیمون اسرائیل یك پدیده جهانی است كه نه فقط نظام اسلامی ما بلكه حكومتهای اسلامی و مردم منطقه خاورمیانه با اتحاد برای ریشه كن كردن این نظام جعلی قیام كنند.

وی اظهارداشت:در صورتی كه ملتهای مسلمان درك واقع بینانه از شرایط فعلی داشته باشند باید در مقابله با اسرائیل هیچ گونه تردید ودرنگی به خود راه ندهند.

فرماندار خمین بیان كرد: مردم بر اساس وظیفه دینی و اسلامی خود دراین روز با شركت گسترده وبا شكوه خود مایه دلگرمی آزادگان و بر ارزشهای انقلاب تاكید می كنند ضمن اینكه ظلم ستیز بودن انقلاب اسلامی وحمایت از مظلومان و مستضعفان را بار دیگر به رخ جهانیان می كشانند .

وی از مردم همیشه در صحنه زادگاه امام دعوت كرد تا با شركت خود حمایت از مظلومان وآزادگان جهان را اعلام و ایستادگی در مقابل هرگونه تجاوز ،اشغال و ستمگری را به نمایش بگذارند ./س

برچسب ها: راهپیمایی ، تقویت ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.