سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف آرامش شهروندان در ماه رمضان ؛

56 دستگاه موتورسيکلت متخلف در ياسوج توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد گفت: با هدف آرامش شهروندان در ماه رمضان و به دليل بر هم زدن اين آرامش توسط برخي راکبان، 56 دستگاه موتورسيکلت متخلف در ياسوج توقيف شد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ علي کاشاني در خصوص اين خبر اظهار کرد: با هدف آرامش شهروندان در ماه مبارک رمضان و پيشگيري از حوادث و تلفات انساني ناشي از واژگوني و يا برخورد موتورسيکلت با اجسام ثابت و متحرک، طرح تشديد برخورد با راکبان اين نوع از وسايل نقليه از اول ماه مبارک رمضان در اين حوزه استحفاظي به مورد اجرا گذاشته شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد افزود : در نيمه نخست اين ماه مبارک تعداد 56 دستگاه موتورسيکلت متخلف در مناطق مختلف شهرستان بويراحمد که بيشتر راکبان آن فاقد کلاه ايمني بودند و با ايجاد صداي ناهنجار براي شهروندان مزاحمت ايجاد مي‌کردند توقيف و روانه پارکينگ شدند.
اين مسئول تصريح کرد: در اين مدت همچنين به ده‌ها مسافر تذکر داده شد و تعدادي نيز به دليل شکستن قداست ماه مبارک رمضان دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
کاشاني ادامه داد: هر چه تعامل و مشارکت پليس و مردم هدفمند و بيشتر باشد به همان ميزان ضريب احساس امنيت افزايش و تحرک و جولان مجرمان و قانون‌شکنان کاهش خواهد يافت.
اين مسئول يادآور شد: به همين دليل شايسته است که شهروندان با پليس همکاري تنگاتنگ داشته و موارد مشکوک را به تلفن 110 در طول شبانه‌روز اعلام کنند./ف
برچسب ها: موتورسیکلت ، یاسوج ، توقیف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.