سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

فرمانداران تعهد اشتغال را بر اساس سند توسعه اشتغال متعادل كنند

معاون برنامه ریزی استانداری سمنان گفت: فرمانداران اشتغال تعهد شده شهرستانها را بر اساس سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری این استان متعادل كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'مفید غلامی' در نشست شورای اشتغال و برنامه ریزی استان سمنان، افزود: فرمانداران توجه كنند تا اشتغال در دستگاههای اجرایی مختلف بر اساس سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری تدوین شده در استان سمنان تقسیم و اجرایی شود.

وی اظهار داشت: اگر بخشی از یك شهرستان، بر اساس این سند توسعه، ظرفیت بیشتری برای اشتغالزایی داشت به آن بخش بیشتر توجه شود.

وی تاكید كرد: بیكاری در برخی شهرستانهای استان سمنان مانند شاهرود، دامغان و گرمسار بیشتر است كه نیاز به توجه خاص مسوولان آنها دارد.

غلامی وضعیت شاغلین، نرخ بیكاری و جمعیت شهرستانها را از عوامل تاثیرگذار در ایجاد شغل در آنها دانست.

وی با بیان اینكه رویكرد در تمام عرصه ها باید اشتغالزایی باشد، افزود: اولویت اول دولت ایجاد شغل است.

وی با بیان اینكه حفظ شغل ایجاد شده مهمتر از ایجاد شغل است، اضافه كرد: ایجاد شغل نیازمند اعتبار جدید است اما شغل ایجاد شده دیگر نیاز به اعتبار ندارد.

معاون برنامه ریزی استانداری سمنان با اشاره به اینكه تحریم ها شرایط اشتغالزایی را با اهمیت كرده است، خاطرنشان كرد: انتقاد برخی نمایندگان مردم در زمینه اشتغال پذیرفته نیست زیرا دولت در این زمینه عملگرایانه وارد شده است ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.