سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

جشنواره کشوری هنرهای نمایشی شاخص فعالیتهای هنری و فرهنگی استان را ارتقاء می بخشد

سرپرست حوزه هنری خراسان شمالي گفت: جشنواره کشوری هنرهای نمایشی شاخص فعالیتهای هنری و فرهنگی استان را ارتقاء می بخشد.

  

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، میثم مرادی در دیدار با معاون پرورشي و فرهنگي آموزش وپرورش و قائم مقام ستاد اجرائي سي امين جشنواره كشوري ضمن اعلام آمادگی کامل براي همكاري در برگزاري سي امين جشنواره كشوري هنرهاي نمايشي در استان گفت: این جشنواره حرکت بسیار بزرگی است که می تواند شاخص فعالیتهای هنری و فرهنگی استان را ارتقاء بخشد.

وي تعامل دو دستگاه حوزه هنری و آموزش وپرورش را در پیشبرد اهداف فرهنگی موثر دانست وتصريح كرد: در بین دانش آموزان استعداد های هنری درخشانی وجود دارد که ، برای بروز و ظهور این استعداد ها حداکثر تلاش خود را انجام می دهیم.

نمازي معاون فرهنگي هنري حوزه هنری خراسان شمالي نيز گفت: این جشنواره موجب ایجاد یک جریان فرهنگی در استان خواهد شد .

معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل و قائم مقام ستاد اجرائي سي امين جشنواره كشوري هنرهاي نمايشي گفت:تعامل آموزش و پرورش با حوزه هنری یک امر ریشه ای و هدفمند است و کارهای مشترک خوبی تا کنون با حوزه هنری استان انجام شده و نتايج درخشاني در بر داشته است .

وی با اشاره به اینکه برخی دانش آموزان از مناطق دور افتاده استان موفق به کسب رتبه های برتر كشور در جشنواره های هنری کشور شده اند، براز امیدواری کرد: تا از ظرفیتهای حوزه هنری برای تربیت هنرمندان آینده جامعه بتوان استفاده کرد.

ارسال پیامک برگزاری جشنواره به هنرمندان استان ،اجرای موسیقی محلی برای معرفی موسیقی سنتی استان ،اجرای موسیقی پاپ با عنوان امام زمان ( عج) برای معرفی ارزشهای اسلامی بویژه انتظار فرج ،فراهم کردن زمینه ورود به سایت جشنواره از طریق سایت حوزه هنری استان ،استفاده از گروه تصویر برداری و مستند سازی حوزه هنری برای پوشش برنامه اختتامیه از دستاوردهاي اين ديدار بود./س

برچسب ها: جشنواره ، هنری ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.