سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیانیه اتحادیه سوم دانشگاه آزاد به مناسبت روز قدس تاکید شد

با حضور در راهپیمایی روز قدس بار ديگر اعتبار پوشالي اسرائیل را لگدمال می‌کنیم

اتحادیه سوم دانشگاه آزاد در بیانیه‌ای از آحاد دانشجويان و ملت روزه‌دار و غيور دعوت کرد تا با حضور پرشكوه در راهپيمايي روز قدس با گام‌هاي مستحكم خود بار ديگر اسرائيل غاصب و اعتبار پوشالي او را لگدمال كنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي، در آستانه روز قدس بيانيه‌اي منتشر و در آن بر تاثيرگذاري اين روز در معادلات منطقه و جهان تاكيد كرد.

متن اين بيانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
"روز قدس فقط روز فلسطين نيست، روز اسلام است، روز حكومت اسلامي است. روزي است كه با جمهوري اسلامي در سراسر كشورها بيرق آن برافراشته شود.روزي است كه بايد به ابرقدرتها فهماند كه ديگر آنها نمي‌توانند در ممالكت اسلامي پيشروي كنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم مي‌‌دانم، و روزي است كه بايد ما تمام قواي خودمان را مجهز كنيم." حضرت امام خميني(ره)

آخرين جمعه رمضان از راه مي‌رسد و در لبيك به پيام ولي امر مسلمين جهان بايد آن را تا مطلع الفجر و بيداري همه مسلمانان و ملت‌هاي آزاده جهان به بيداري بگذرانيم كه روز قدس روز احياي اسلام است.

اين ابتكار خلاقانه معمار كبير انقلاب كه ناشي از آينده نگري ژرف اسلامي بود، جرياني جهاني را سازماندهي كرد كه امروز معادلات منطقه‌اي و جهاني صاحبان قدرت و پول و فريب را به نفع مقاومت و بيداري تغيير داده است.

با برشماري دستاوردها و پيامدهاي شگرف روز جهاني قدس در حوزه منطقه‌اي و جهاني به ويژه در جهان اسلام و تبيين روند حوادث و تحولات در مساله فلسطين و چشم‌انداز اميد‌بخش آن آورده است كه امروز به‌رغم تلاش گسترده و ديرين قدرت‌هاي استكباري حامي رژيم صهيونيستي مساله فلسطيني از حصار عربي و رويكرد قوميتي خارج و با رويكردي ديني به مساله اول جهان اسلام و بلكه آحاد حق‌طلبان و آزاديخواهان جامعه بشري تبديل شده است و با شكستن باور شكست‌ناپذيري اسرائيل در جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه، اين رژيم جعلي منفور بيش از هر زمان ديگري در سراشيبي سقوط قرار گرفته است و ديري نخواهد كشيد كه مسلمين شاهد نابودي اين غده سرطاني از جغرافياي امت اسلامي باشند.

اينك ما فرزندان خلف حضرت امام و رهبري در مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي (اتحاديه سوم) به صراحت اعلام مي‌داريم كه از تمام اقدامات نظام جمهوري اسلامي بويژه در خصوص مساله فلسطين حمايت مي‌كنيم، چراكه جمهوري اسلامي ايران با تمام قوا براي احياي هويت اسلامي مسلمين در سراسر جهان سرمايه‌گذاري مي‌كند.

در آ‌خر نيز فرزندان شما در مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي از آحاد دانشجويان و ملت روزه‌دار و غيور دعوت مي‌كنيم كه با شركت و حضور پرشكوه در راهپيمايي روز قدس با گام‌هاي مستحكم خود بار ديگر اسرائيل غاصب و اعتبار پوشالي او را لگدمال كنيد.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: قدس ، راهپیمایی ، بیانیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.