سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

شرکت پارسیلون خرم‌آباد مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با تزریق اعتبار به شرکت پارسیلون خرم‌آباد این شرکت مجددا فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان

حجت الله بیرانوند گفت: به منظور رفع برخی از مشکلات شرکت پارسیلون خرم‌آباد 82میلیارد ریال به این واحد تولیدی تزریق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تخصیص این مبلغ به شرکت پارسیلون خرم‌آباد در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی این شرکت می‌شویم، اظهار داشت: تلاش جدی برای رفع مشکلات این واحد انجام شده و یکی از این اقدامات تخصیص این مبلغ برای رفع مشکلات این واحد تولیدی در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 10 میلیارد ریال از این مبلغ برای مطالبات کارگران و 72 میلیارد ریال دیگر نیز برای بخش تولید این واحد تولیدی استان هزینه می‌شود، تا بخشی از مشکلات این واحد حل شود.

وی در ادامه در خصوص مبحث اقتصاد مقاومتی گفت: امروز شاهد هستیم که دشمن اقتصاد کشور را هدف قرار داده و به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در این راستا 173 جلسه در لرستان برگزارشده است، تا از این طریق بتوان مساله اقتصاد مقاومتی در استان را محقق کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در حوزه اقتصادی ما شرایط ویژه‌ای داریم، دشمنان تمام تلاش خود را در این بخش هزینه کرده‌اند و در راستای تضعیف اقتصاد کشور و ایجاد محدودیت‌های این بخش فعالیت‌های فراوانی انجام داده و خواهند داد./س 

برچسب ها: شرکت ، پارسیلون ، فعالیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.