سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بازگشایی دوباره طرح‌های سالم‌سازی دریا پس از ماه رمضان

عضو ستاد فرهنگی طرح سالم‌سازی دریا بابلسر گفت: طرح‌های سالم‌سازی دریا در بابلسر با پایان یافتن ماه رمضان بازگشایی می‌شود

میررمضانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در حال سپری شدن است و بعد از پایان این ماه عده زیادی از گردشگران و مسافران به این شهر ساحلی مراجعه می‌کنند با تدابیر انجام شده از سوی فرماندار، این شهرستان با آمادگی کامل پذیرای مسافران تابستانی است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های فرماندار بابلسر انجام کارهای فرهنگی در بخش نوار ساحلی بوده که در این راستا ما اعضای ستاد فرهنگی طرح سالم‌سازی دریا، تبلیغات محیطی و کارهای فرهنگی مطابق با شئونات اسلامی را مد نظر خود قرار دادیم تا برای مسافران یک خاطره بیاد ماندنی در سواحل بابلسر داشته باشیم.

عضو ستاد فرهنگی طرح سالم‌سازی دریا در ادامه با تقدیر از عملکرد ناجیان غریق بابلسری گفت: در ماه مبارک رمضان ناجیان غریق باید در نوار سواحلی حضور مستمر داشته باشند تا شاهد غرق شدن مردم عزیز کشورمان نباشیم.

میررمضانی با اشاره به اینکه طرح سالم‌سازی دریا در بابلسر با دو استان کشور برابری می‌کند، افزود: طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان بابلسر با دو استان گیلان و گلستان برابری می‌کند.

عضو ستاد فرهنگی طرح سالم‌سازی دریا تصریح کرد: جلساتی با عنوان طرح سالم‌سازی دریا یا ستاد تسهیلات سفر با ریاست فرماندار در شهرستان تشکیل می‌شود که در این بخش خدمات و عملکرد ناجیان غریق تقدیر می‌شود در آنجا به صورت مستقیم از رئیس هیئت ناجیان غریق می‌خواهند تا با گزارش کار نواقصی که در این راستا وجود دارد مطرح کند و بعد از ارائه گزارش متولیان امور باید در رفع این نواقص اقدامات لازم را انجام داده تا ناجیان بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

میررمضانی با اشاره به اینکه در پارکینگ صفر از سوی جهاد سازندگی دو طرح برای خواهران و برادران ایجاد شده است، گفت: این طرح قابل گنجایش برای مسافران زیادی بوده و امکانات بسیار خوبی برای آنها در نظر گرفته شده است./س

برچسب ها: طرح ، سالم سازی ، دریا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.