سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

مسابقات كشتی منطقه ای شرق كشور به میزبانی بیرجند برگزار می شود

سرپرست هیات كشتی خراسان جنوبی گفت: مسابقه های كشتی آزاد نوجونان منطقه شرق كشور گرامیداشت پیشكسوتان استان مرحومان دكتر فاروغ فرقانی، مهدی چوبدار و مهدی دباغی پانزدهم آبان ماه امسال در بیرجند برگزار می شود.

محمود اطلسی مقدم در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند،  افزود: در این رقابتها استانهای سه گانه خراسان، یزد، كرمان و سیستان و بلوچستان حضور دارند. 

 وی گفت: با تحولات اخیری كه از خرداد امسال در كادر اجرایی هیات كشتی استان صورت گرفته ، محور برنامه ریزیهای خود را روی دو گروه سنی نونهالان و نوجوانان متمركز كرده ایم. 

 وی افزود: امسال نیز مسابقه های جام رمضان را در رده نونهالان برگزار كردیم، زیرا معتقدیم سرمایه گذاری بر روی این گروه هم نتیجه بخش است و هم به لحاظ سنی زمان زیادی برای نشان دادن ارزشهای وجودی كشتی استان را داریم. 

 وی گفت: امسال همچنین نمایندگان خود را 15 شهریور به مسابقه های قهرمانی نونهالان كشور كه در اراك برگزار می شود، اعزام خوهیم كرد. 

 اطلسی مقدم افزود: مجوز برگزاری كلاس داوری ارتقای درجه 3 به 2 از اداره ورزش و جوانان استان اخذ شده و بعد از دریافت مجوز از فدراسیون در ماه های آتی برگزار خواهیم كرد./س
برچسب ها: مسابقات ، کشتی ، نونهالان ، شرق ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.