سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

آزادگان ، شهدای زنده هشت سال دفاع مقدس هستند

امام جمعه بشرویه ضمن گرامیداشت 27 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت : آزادگان ، شهدای زنده دوران هشت سال دفاع مقدس و یادگار جبهه های جنگ است

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند، حجت الاسلام محمد شمس الدین شب گذشته در مراسم تجلیل از آزادگان بشرویه افزود : آزادگان ذخایر انقلاب هستند كه با تحمل سختیها و مصیبتهای زندانهای رژیم بعثی عراق غیرت و ایستادگی در راه اهداف والای خود را به دشمن ثابت كردند . 

 وی اظهار داشت : آزادگان در جامعه ما مایه خیر و بركت هستند و با بزرگی و صلابت خود نظیر آنچه در دوران جنگ تحمیلی از خود نشان دادند ، اكنون درعرصه های سازندگی دوشادوش دیگر هم رزمانشان به جهاد می پردازند .  

حجت الاسلام شمس الدین اضافه كرد : امروز این غیور مردان شهد شیرین بردباری و مقاومت خود را با پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی در سایر عرصه های علم و تكنولوژی به دست جوانان برومند این خاك ، می چشند.  

فرماندار بشرویه نیز در این مراسم گفت :‌ رزمندگان جان بركف در جبهه های نبرد تمام توطئه های دشمنان تا بن دندان مسلح رژیم صدام را خنثی كرده و در زندانهای دشمن نیز در مقابل شكنجه ها و سختی ها كمر خم نكردند .  

'غلامرضا پورسلطانی' آزادگان را مصادیق بارز مقاومت و ایستادگی دانست افزود : نسل   جدید باید با سرگذشت ، تفكر و ارزشهای رزمندگان كه آنان را در راه دفاع و سربلندی میهن اسلامیشان چون كوهی استوار ساخته بود ، بیش از پیش آشنا شوند . 

 وی اظهار داشت : در این مقطع زمانی كه قرار گرفته ایم جوانان ما با بصیرت و هشیاری و با الگو گیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس در سایر عرصه های علم و دانش و فناوری در راه عزت و افتخار كشور خود گامهای ارزنده ای بر داشته اند .

  در پایان مراسم از بیست تن آزاده شهرستان بشرویه تجلیل به عمل آمد./س   
برچسب ها: آزادگان ، شهدای ، زنده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.