سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

روز قدس روز جبهه گیری حق و باطل و مبارزه با توطئه های دشمنان است

معاون سیاسی- انتظامی فرماندار دماوند گفت: روز قدس نه فقط متعلق به مساله فلسطین، كه مربوط به جبهه گیری و رویارویی حق و باطل است.

 

'تورج علی نیا' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به در پیش بودن روز قدس، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به روز جهانی قدس، عملا ابتكار عمل را برای همیشه تاریخ و در كل جهان در مبارزه با صهیونیسم و تفكرات صهیونیستی به دست گرفتند.

وی گفت: اهمیت این قضیه به حدی است كه امروز می بینیم حتی برخی كشورهای عربی و اسلامی وابسته به ایادی استكبار، با شگردهای گوناگون ایام نخستین و واپسین روزهای ماه رمضان را به نحوی دستكاری كرده و در آن شبهه ایجاد می كنند تا بهر حال از برگزاری راهپیمایی روز قدس ممانعت كنند.

معاون فرماندار دماوند تصریح كرد: این مهم از درایت، هوشمندی و آینده نگری امام راحل بود و ایشان به واسطه اتصال به سرمنشا و چشمه لایزال الهی، توانستند مبدع این حركت و ابتكار باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان كرد: باید در مقوله روز جهانی قدس نیز به این سمت و سو برویم كه آن را در هر سال با نامی خاص و متناسب با حوادث و اتفاقات همان ایام، در جهت مقاصد سیاسی و علیه مطامع شوم دشمنان و معاندان اسلام و مسلمانان نامگذاری كنیم.

علی نیا افزود: رژیم اشغالگر قدس و استكبار جهانی در تلاش برای منفعل نمودن حامیان جنبش های اسلامی و مقاومت در منطقه هستند و بطور نمونه در برهه كنونی، مقاصد شوم خود را در سوریه پیگیری می كنند و به دنبال جلب موافقت دولت ها برای عدم شركت در كنفرانس كشورهای عضو جنبش عدم تعهد هستند.

وی در خاتمه اذعان داشت: همه این مسائل و مواردی نظیر آن، به این مساله برمی گردد كه امام (ره) ابتكار عمل نرم افزاری را در این زمینه به دست گرفتند كه ان شاء الله مقدمه ای بر پیروزی قدس شریف خواهد بود./س

برچسب ها: قدس ، مبارزه ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.