سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رفع کمبود های سرمایه‏ در کشاورزی اهداف اصلی تشکیل صندوق ‏های سرمایه گذاری

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی گفت: رفع کمبود های سرمایه‏ ای در کشاورزی، از اهداف اصلی تشکیل صندوق ‏های سرمایه گذاری و حمایتی در این زمینه است.

ﻋﻮض علی ‏زاده ﻣﻘﺪم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در حال حاضر مسائلی در زمینه سرمایه ‏گذاری و کمبود آن گریبا نگیر بخش کشاورزی است که با تشکیل این مراکز برخی کاستی‏ های موجود جبران می ‏شود.

وی تصریح کرد: پوشش فراگیر بهره ‏برداران سطوح مختلف کشاورزی و گسترش دامنه فعالیت ‏های صندوق‏ های حمایتی از این بخش تا درون مناطق روستایی از دیگر اهداف تشکیل صندوق‏ های توسعه کشاورزی است.

علی ‏زاده ﻣﻘﺪم اضافه کرد: صندوق‏ های حمایتی در سرمایه‏ گذاری بخش کشاورزی شهرستانی، مناطق اصلی در این زمینه یعنی روستاها را هدف خدمات‏ رسانی خود قرار داده است.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی، تهران را استان پیشتاز در زمینه تشکیل صندوق ‏های حمایتی برای توسعه کشاورزی خواند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تهران در میان سایر استان ‏های کشور در تشکیل صندوق‏ های توسعه کشاورزی شهرستانی از شرایط بهتری برخوردار است.

علی ‏زاده ﻣﻘﺪم اضافه کرد: این مهم به همت مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مدیران شهرستانی این نهاد و همچنین بهره‏ برداران سطوح مختلف کشاورزی این استان حاصل شده است.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی افزود:  در چند روز گذشته نشست ‏های مشابه امروز شهرستان دماوند در سایر شهرستان‏های استان تهران نظیر شمیرانات و اسلام‏ شهر نیز تشکیل شد.

وی بیان کرد: صندوق حمایت از سرمایه ‏گذاری در بخش کشاورزی استان تهران نیز چندی پیش کار خود را با مراسمی به یاد ماندنی آغاز کرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.