سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت روز قدس

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در بيانيه‌اي تأکيد کرد: حضور باشکوه و دشمن‌شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس تبلور عزم و اراده راسخ امت اسلامی و بیداری ملل مسلمانی است که با خیزش و خشم انقلابی خود حکومت‌های دست‌نشانده و دیکتاتوری جهانی را در منطقه به زباله دان تاریخ فرستادند.

 به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با صدور بيانيه اي روز قدس را گرامي داشت.

متن این بیانیه به شرح زير است:

سال‌ها از نامگذاری روز قدس به تدبیر حکیمانه پیر فرزانه انقلاب می‌گذرد و در جمعه آخر ماه مبارک رمضان هر سال پایه‌های ظلم حکومت رژیم جعلی اسرائیل با خروش جهان اسلام به لرزه در می‌آید و هر روز زوال و نابودی آن به دست توانای مظلومان فلسطین بیشتر می‌شود.

معمار کبیر انقلاب با دم مسیحایی و نفحات ربانی و دور اندیشی الهی‌اش روز قدس را برای همیشه به تمامی مظلومین و مستضعفین هدیه کرد و در حقیقت این روز نماد آزادی و مقابله با تمامی ظالمین است. آن بزرگوار با نامگذاری این روز به نام قدس عزیز بذر خود باوری امید و عزت اسلامی را در کالبد فسرده جهان اسلام دمید و مسلمانان و آزادیخواهان جهان هر سال با لبیک به ندای حق طلبانه امام و جانشین خلف و صالحش حضرت امام خامنه‌ای خشم انقلابی و خیزش رهایی خود از بند مستکبرین و بیداری ملت‌های رنج کشیده در تمامی سرزمین‌های گرفتار شده در ظلم و ستم را فریاد می‌زنند.

روز قدس روز فریاد مظلومان و مستضعفان عالم اسلام است که به پشتیبانی و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین  و دفاع از قدس شریف، هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در هم شکسته و در سال‌های اخیر شعار مبارزه با استکبار و استعمارگران اسرائیلی از جغرافیای فلسطین به همه جهان اسلام گسترش یافته است.

تمامی دیده‌های بیدار در سراسر دنیا دیدند که چگونه قدرت‌های پوشالی منطقه خاورمیانه که یوغ بندگی استبداد را بر گردن آویخته بودند یکی پس از دیگری فرو ریخت و رویای حکومت بر نیل تا فرات رژیم صهیونیست غاصب به کابوس دهشت‌زا مبدل شد.

حضور باشکوه و دشمن‌شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس تبلور عزم و اراده راسخ امت اسلامی و بیداری ملل مسلمانی است که با خیزش و خشم انقلابی خود حکومت‌های دست نشانده و دیکتاتوری جهانی را در منطقه به زباله دان تاریخ فرستادند و با عزم و اراده و ایمانی محکم و استوار می‌روند تا پاره تن امت اسلام و قبله اول مسلمانان یعنی قدس شریف را از چنگال حکومت ددمنشانه رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل این فرزند نامشروع استکبار آزاد سازند.

موج بیداری اسلامی مظلومین و مستضعفین منطقه خاورمیانه و خشم انقلابی جوانان در اروپا و زلزله سیاسی جنبش وال استریت در قلب‌ دنیای استکبار علیه نظام سرمایه‌داری روز قدس امسال را از دیگر مناسبت‌ها و راهپیمایی‌های مسلمین جهان متمایز ساخته و همه دنیای استکبار، امسال نگاهشان به فریاد آزادیخواهان جهان است و خواهند دید که ملت‌ها در این روز تاریخی نابودی آنها را فریاد می‌زنند لذا آنها سعی کرده‌اند با دسیسه‌های شیطانی و نقشه‌های شوم اختلاف را در بین مسلمانان به خصوص مردم سوریه شعله‌ور سازند تا خود از این خشم ملت‌ها در امان بمانند غافل از این که حق همیشه ماندنی است و ظالم باید از بین برود چرا که این وعده خداوندگار مظلومان است که «جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا».

بسیجیان و رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس از آحاد مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا بار دیگر با دعوت به ندای مرشد طریقت عشق و آزادی با شرکت پرصلابت خود در این حماسه عظیم با فریاد کوبنده مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از رهایی قدس شریف این قلب تپنده جهان اسلام و ملت ستمدیده فلسطین و بیداری اسلامی مردم خاورمیانه و آزادی‌خواهان جهان اعلام کنند.

انتهای پیام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.