سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا رهایی به استقبال روز قدس می رویم

ویژه برنامه "تا رهایی" با هدف پوشش رسانه‌ اي راهپيمايي روز جهاني قدس ساعت 9 تا 12 از شبکه رادیویی تهران بر روي آنتن مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد رضا پاکزادیان سردبیر "تا رهایی" با بيان اينکه روز قدس با هدف و آرمان الهي برگرفته از مکتب انسان ساز اسلام و تدبير حکيمانه اسلام ناب محمدي حضرت امام خميني(ره) است، گفت: ویژه برنامه "تا رهایی" با هدف پوشش رسانه‌ اي راهپيمايي روز جهاني قدس و به مناسبت روز پیروزی مسلمانان و شكست استكبار جهانی از ساعت 9 تا 12 با پوشش مراسم راهپیمایی به روي آنتن شبکه رادیویی تهران مي رود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بخش " ادبیات مقاومت" و دو آیتم نمایشی کودک و فلسطین با موضوع اتحاد، همبستگی و امیدواری و همچنین ارتباط با کارشناسان مسائل سیاسی حوزه فلسطین، پخش نماهنگ، پخش زنده نظرات مردم از سراسر استان ها و شهرستان ها درخصوص روز جهاني قدس و ... از بخش هاي اين برنامه رادیویی است.

رضا قربانی تهیه کننده، اکبر یاری و علیرضا محمدی گزارشگر، محمد رضا حسن بیگی و یوسف رحیمی گوینده در این برنامه شنوندگان را همراهی می کنند.

گفتنی است، ویژه برنامه "زیتون زخمی" از ساعت 8 تا 8:30 و "جمعه سلام" ساعت 7 تا 8:30 با رویکرد روز قدس از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 95 پخش خواهد شد.

شما مخاطبان می توانید از طریق دو شماره تماس 33914141 و 33914142 یا شماره پیامک 6- 30000955 یا با مراجعه به سایت رادیو تهران به آدرس www.radiotehran.ir با ما در ارتباط باشید.
برچسب ها: قدس ، رادیو ، تهران ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.