سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دماوند نخستین شهرستان پیشتازدر اجرای طرح توسعه کشاورزی در کشور است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دماوند، نخستین شهرستان پیشتاز در اجرای طرح توسعه کشاورزی در کشور است.

علی رضا قاسمی‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: شهرستان دماوند به عنوان نخستین شهرستان این طرح بزرگ را به اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: دماوند در نخستین گام، 100 هکتار از اراضی شهرستان را در اختیار این طرح قرار داده است که به زودی با حضور مسئولان بلند پایه کشور افتتاح خواهد شد.

قاسمی ‏فرزاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را برای حمایت از تولید کنندگان دانست و اظهار داشت: این صندوق می‏ تواند شعار محوری سال یعنی " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را تحقق بخشد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: بدون شک، تاسیس صندوق‏ های حمایتی نظیر صندوق توسعه کشاورزی به رشد کشاورزی دماوند کمک می ‏کند.

وی افزود: امروز با تشکیل این صندوق، یکی از برنامه ‏ها و طرح‏ های دولت خدمتگزار برای توسعه بخش کشاورزی به ثمر می ‏نشیند تا کشاورزان و بهره ‏برداران با حمایت این صندوق بتوانند تولید محصولات خود را به لحاظ کمی و کیفی افزایش دهند.

قاسمی ‏فرزاد تصریح کرد: فشارها و تحریم‏ های دشمن برای جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی وضع شده اما در مقابل دولت برنامه‏ های منسجمی را تدوین کرده تا تلاش دشمن را خنثی کند و تا امروز به لطف الهی موفق بوده است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: یکی از طرح ‏های مهمی که مورد توجه دولت بوده، توسعه بخش کشاورزی به منظور تأمین مواد غذایی و مصارف داخل و صدور آن به دیگر کشورهاست که با اجرای طرح توسعه کشاورزی و زیر کشت بردن زمین‏هایی که در اختیار منابع طبیعی، مسکن و شهر سازی و دیگر دستگاه‏ ها قرار دارد، این موضوع تحقق خواهد یافت./س

برچسب ها: دماوند ، پیشتاز ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.