سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

با اختصاص 85 میلیارد تومان صندوق حمایت از توسعه کشاورزی دماوند آغاز به کار کرد

مدیر جهاد کشاورزی دماوند گفت: با اختصاص 85 میلیارد تومان صندوق حمایت از توسعه کشاورزی دماوند آغاز به کار کرد.

حمید رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این میزان اعتبار به تفکیک، 49 درصد سهم آورده دولت و 51 درصد سهم آورده بهره‏ برداران حوزه ‏های مختلف کشاورزی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این مقرر شد تا سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با موافقت شرکت ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در زمینه نحوه مشارکت افراد حداکثر ظرف سه ماه آینده اقدام کند.

خلیلی افزود: همچنین بر اساس موافقت به عمل آمده مقرر شد تا اعتبار 41 میلیارد ریالی سهم دولت در این صندوق ظرف مدت دو ماه تامین و به حساب ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی واریز شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: در صورت تامین نقدینگی سهم دولت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی با بررسی راهکار های اجرایی اقدامات لازم را در دستور کار قرار می ‏دهند.

وی ادامه داد: این تفاهم‏ نامه بر اساس توافق به عمل آمده بین جهاد کشاورزی شهرستان دماوند به عنوان شهرستانی از استان تهران و ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در فرمانداری منعقد شد.

خلیلی اضافه کرد: در این تفاهم‏ نامه چند ماده مهم در چند بند از سوی دو طرف ورد تاکید و توافق قرار گرفته است./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.