سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری می‏ تواند یاری‏گر بهره‏ برداران و مسئولان باشد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: بدون شک ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی می ‏تواند در مسیر تحقق اهداف در حوزه‏ های مختلف کشاورزی یاری ‏گر بهره‏ برداران و مسئولان ذیربط باشد.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این صندوق می ‏تواند سرمنشأ خیرات و برکات بسیاری برای امور کشاورزی در استان تهران قلمداد شود.

وی از ایجاد ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی در همه شهرستان‏ های استان تهران خبر داد و افزود: این مهم در دوره‏ ای که بهره‏ برداران سطوح مختلف کشاورزی به عنوان افسران خط مقدم جبهه تامین غذایی کشور گام در مسیر انقلاب برمی‏ دارند که  حائز اهمیت است.

موسوی، شعار سال مدنظر رهبر فرزانه انقلاب را مبنای اجرای امور و سیاست‏ های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تابعه در استان تهران خواند و ادامه داد: همواره در سال‏ های اخیر نام‏ های زیبنده و متناسب با اوضاع داخلی، منطقه‏ ای و جهانی از سوی معظم‏ له انتخاب می‏ شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: نام سال 91 تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز به درستی موضوع توسعه اقتصادی را مورد تاکید قرار می ‏دهد.

وی با اشاره با اسامی سه سال گذشته بیان کرد: "همت مضاعف و کار مضاعف"، "جهاد اقتصادی" و "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اسامی با مسمای مورد انتخاب معظم‏ له در سه سال اخیر و مهر تاییدی بر دقت‏ نظر ایشان بر مسائل کشور است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.