سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خضريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روز قدس زمينه‌ساز تقويت وحدت در جهان اسلام است

دبير سياسي بسيج دانشگاه خواجه نصير گفت: روز قدس موجب اتحاد مسلمانان جهان شده و همين امر باعث مي‌شود كشورهاي اسلامي اختلافشان را كنار گذاشته و در يك صف واحد به مبارزه با استكبار جهاني بپردازند.

رضا خضريان دبير سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه 30 سال از نامگذاري اين روز توسط حضرت امام خميني (ره) مي‌گذرد، اظهار داشت: روز قدس كمك مي‌كند تا همه دنيا نگاهشان معطوف به مظلوميت مردم فلسطين شود و حمايت خود را از اين مردم ستمديده اعلام كنند.

دبير سياسي بسيج دانشگاه خواجه نصير با اشاره به آيه‌اي از قرآن كه در آن آمده است «وقتي شما زجز مي‌كشيد، قطعا دشمن شما هم زجر خواهد كشيد»، افزود: هنگامي كه رژيم صهيونيستي با قساوت تمام مردم فلسطين را آزار مي‌دهد، به طور حتم اتحاد مسلمين در اين روز رژيم صهيونيستي را وحشت‌زده خواهد كرد.

خضريان با تاكيد بر اينكه روز قدس باعث اتحاد جهان اسلام مي‌شود، تصريح كرد: روز قدس باعث اتحاد مسلمانان و غير مسلمانان ، شيعيان و اهل تسنن مي‌شود و اين امر مي‌تواند خاري در چشم دشمنان اسلام باشد چرا كه آنها مي‌دانند وقتي براي يك كشور مسلمان اتفاقي بيفتد ملتهاي مسلمان اختلافاشان را كنار مي‌گذارند و همين امر باعث ترس آنها شده است.

 وي در پايان با اشاره به حضور فعال تشكل‌هاي دانشجويي در راهپيمايي روز قدس خاطرنشان كرد: تشكل‌هاي دانشجويي قبل از هر چيز از مردم شهيد پرور كشورمان براي حضور گسترده در اين راهپيمايي دعوت به عمل مي‌آورد و خود تشكل‌ها نيز همانند سال‌هاي گذشته در صف اول راهپيمايي روز قدس به صورت منسجم حضور به عمل خواهند آورد.

انتهاي پيام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.