سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم با حضور در روز قدس انزجار خود را از صهيونيست‌ها نشان دهند

استاد دانشگاه امام حسين (ع) گفت: مسلمانان هرگز نبايد در مقابل جنايات صهيونيست‌ها ساکت بنشينند و هميشه با حضور در عرصه‌هاي مختلف باید انزجار خود را از آنان نشان دهند.

قدرت الله طاهري جانشين رئيس سازمان بسيج اساتيد تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه روز قدس براي ملت‌هاي مسلمان اهميت ويژه‌اي دارد، اظهار داشت: ملت روزه‌دار مسلمان در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با حضور پرشور خود در راهپيمايي روز قدس انزجار خود را از رژيم صهيونيستي که دشمن دين، اسلام و بشريت است، اعلام مي‌دارند.

وي نقش جامعه دانشگاهي كشور را براي حضور در راهپيمايي روز قدس حائز اهميت دانست و افزود: قشر دانشگاهي کشور در ارزيابي و تحليل درست از مسائل مربوط به فلسطين و نقش جنايات‌كارانه صهيونيست‌ها در منطقه وظيفه سنگيني را برعهده دارد كه بايد به وظايف خود عمل کند.

استاد دانشگاه امام حسين (ع) تفاوت روز قدس امسال با ديگر سال‌ها را اينگونه عنوان کرد: تهديد نظامي و عمليات رواني غرب و رژيم صهيونيستي عليه ايران و توسل به راه‌هاي مختلف براي نابودي محور مقاومت از مواردي است که حضور پرشورتر در اين راهپيمايي را بر همگان واجب مي‌کند.

وي در ادامه با اشاره به بحران کنوني در سوريه يادآور شد: پادشاهان عرب با ناداني و عدم آگاهي نسبت به اعمال خود دست نشانده آمريکا و صهيونيست ها شده اند كه به سمت نابودي اسلام و محور مقاومت در حرکت‌اند.

طاهري ادامه داد: مردم با حضور پر شور خود در روز قدس بايد جنايات صهيونيست‌ها را براي جهان مشخص کنند و بايد به گوش جهانيان برسانيم که تنها دشمن دين، انسانيت و بشريت رژيم صهيونيستي است.

اين استاد بسيجي در ادامه به تاثيرگذاري روز قدس براي جهانيان اشاره و تصريح کرد: همين که تمام دنيا در اين روز متوجه شوند که رژيم غاصب‌گري در دنيا وجود دارد كه سال‌هاست ملت مظلوم فلسطين را زير چتر استکبار خود برده داراي از اهميت زيادي برخوردار است.

وي تاكيد داشت: مسلمانان هرگز نبايد در مقابل جنايات صهيونيست‌ها ساکت بنشينند و هميشه با حضور در عرصه‌هاي مختلف انزجار خودرا از آنان نشان دهند.

انتهاي پيام/

پ2

برچسب ها: قدس ، ایران ، فلستین ، انزجار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.