سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

روز قدس تجلي حمايت از نقطه کانوني جهان اسلام /هراس رسانه های بیگانه از بازتاب خبری "یوم القدس العالمی"

يک کارشناس سياست خارجي گفت: روز قدس تجلي حمايت از نقطه کانوني جهان اسلام و فصل مشترک همه مسلمانان بوده و چندين سال است که به نام "يوم القدس العالمي" در رسانه هاي بيگانه از آن استفاده مي شود که به شدت از بازتاب خبری آن هراس دارند.

حسن عابديني کارشناس سياست خارجي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز جهاني قدس به ابتکار بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران بعد از انقلاب اسلامي برگزار شد. اين راهپيمايي در چند سال اخير در تمامي کشورهاي اسلامي و حتی کشورهاي غیر اسلامی برگزار شده و این نشانگر آن است که رژیم غاصب صهیونیستی به زوال و نابودی کامل نزدیک می شود.

وي افزود: روز قدس تجلي حمايت از نقطه کانوني جهان اسلام و فصل مشترک همه مسلمانان بوده و چندين سال است که به نام "يوم العالمين" در رسانه هاي بيگانه از آن استفاده شده و در روز جهانی قدس امسال نيز جهانیان، کشتار انسان های مظلوم در سوریه به دست تروریستهای مورد حمایت نظام سلطه و ارتجا عرب و کشتار مردم مسلملن میانمار را محکوم خواهند کرد.

این کارشناس مسائل رسانه در پایان خاطر نشان کرد: هر ساله نظام سلطه براي جلوگيري از برگزاري اين راهپيمايي با شکوه در سراسر دنيا کارشکنی های بسیاری را طراحی کرده  و با فشار بر دولت ها و ايجاد اختلافات قوميتي مانع حضور تظاهر کنندگان شده و با بايکوت خبري و جلوگيري از انتشار اخبار حضور پرشور آنها را کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام//

پ2
برچسب ها: روزقدس ، رسانه ، غرب ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.