سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساجدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مهره های مار رژیم صهیونیستی در منطقه سوخته است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: رژیم اشغالگر قدس دیگر ابزاری برای اعمال فشار به کشورها در دست ندارد و هرآنچه تاکنون برای دستیابی به اهداف خصمانه خود در منطقه به کار گرفته با شکست روبرو شده است.

محي الدين ساجدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلاش رژيم صهيونيستي براي کمرنگ جلوه دادن اجلاس غير متعهدها در تهران گفت: رژيم غاصب صهيونيستي با نقش فعال جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورميانه مخالف بوده در این راستا تلاش دارد تا جايگاه ديپلماسي کشورمان را با اقدامات تفرقه افکنانه و خصمانه خود متزلزل نشان دهد.

ساجدي تصريح کرد: برگزاري اجلاس غير متعهدها جايگاه جمهوري اسلامي ايران را در منطقه و جهان بيش از پيش افزايش خواهد داد، لذا رژيم جعلی صهيونيستي از وقوع اين امر بشدت احساس نگراني کرده و با اقدامات خصمانه خود سعي در بي اهميت جلوه دادن اين اجلاس دارد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره به نقش تفرقه افکنی رژيم صهيونيستي در این اجلاس خاطر نشان کرد:  لابی گری های رژیم غاصب صهیونیستی بر کشورهاي عضو عدم تعهد تاثیر نداشته است چراکه این رژیم اشغالگر دیگر ابزاری برای اعمال فشار به کشورها در دست ندارد و هرآنچه تاکنون برای دستیابی به اهداف خصمانه خود در منطقه به کار گرفته با شکست روبرو شده است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.