سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرندي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لزوم حرکت دانشگاهيان در راستاي منويات مقام معظم رهبري

عضو کانون دانشگاهيان با اشاره به لزوم استفاده اساتيد از فرامين مقام معظم رهبري گفت: منويات مقام معظم رهبري راهبردي اساسي و بنيادين بر ارتقاي سطح علمي و پيشرفت کشور است.

محمدرضا مرندي، استاد علوم سياسي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ديدار اخير مقام معظم رهبري با اساتيد و دانشگاهيان گفت: اساتيد برجسته کشور و مجموعه دانشگاهيان، اقتصاد اخلاقي را به عنوان مکمل اقتصاد مقاومتي مطرح کرده و ضرورت اصلاح نظام مديريت پژوهشي کشور را خواستار شدند.

وي با اشاره به اينکه در اين جلسه به توصيف وضع موجود علمي کشور پرداخته‌شد، اظهار داشت: ايران به دنبال اقتصاد مقاومتي، به رتبه شانزدهم کشور توسعه يافته دنيا، دست‌يافته و پيشرفت‌هاي شاياني در زمينه علم و صنعت کسب کرده است.

عضو شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان با توجه به تأکيد مقام معظم رهبري بر اينکه دانشگاه‌ها نبايد نظاره‌گر تحولات کشور باشند، گفت: دانشگاه در مقام نخست تحول ساختاري کشور قرار دارد و تاکنون اساتيد بسياري براي ارتقاي سطح علمي کشور پيشنهادات و سرفصل‌هايي ارائه کرده‌اند که مورد قبول و عنايت رهبري قرار گرفته است.

وي شرکت در اين جلسات را قوت تازه‌اي بر عزم استادان دانست و تصريح کرد: دقت، دلسوزي و اشراف مقام معظم رهبري به مباحث علمي و اساتيد ستودني است و نظرات راهگشاي ايشان در طي سال‌هاي متمادي، صحت بر اين ادعاست.

عضو شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان در پايان  توجه ويژه همه اساتيد، کارکنان و دانشجويان را به انتظارات رهبر معظم انقلاب از دانشگاهيان مورد تأکيد قرار داد و خواستار حرکت آنها در راستاي منويات رهبري شد و خاطنشان کرد: اساتيد و مجموعه دانشگاهيان برگرفته از فرامين مقام معظم رهبري به موضوعات، مشکلات و مسائل کشور، فارغ از افراط و تفريط پرداخته و در توسعه و  پيشرفت ايران اسلامي تلاش کنند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.