سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

روز قدس، روز نفرت دنياي اسلام از غده سرطاني منطقه

يك كارشناس سياست خارجي گفت: روز قدس نمادي از نفرت‌دنياي اسلام نسبت به جنايات رژيم غاصب صهيونيستي بوده و فرمول توطئه‌گري اين رژيم اشغال گر را در منطقه در هم شكست.

مصيب نعيمي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روز جهاني قدس گفت: نام گذاري آخرين جمعمه ماه مبارك رمضان به نام روز جهاني قدس از سوي حضرت امام خميني (ره) دربرگيرنده اهداف والايي بوده چرا كه از يك سو بر وابستگي فلسطين، بيت‌المقدس و قدس شريف به دنياي اسلام تاكيد داشته و از سوي ديگر باعث احياي انديشه آزادسازي قدس از چنگال صهيونيست‌ها در ميان مسلمانان جهان شده است.

وي افزود: رژيم غاصب صهيونيستي با ترفندهاي گوناگوني چون شهرك‌سازي ها،‌ تخريب مسجدالاقصي در پي تحت الشعاع قراردادن ماهيت اسلامي ملت فلسطين و بيت‌المقدس انديشه شيطاني صهيونيستي شان را دنبال كرده اما اعلام روز قدس از سوي حضرت امام خميني(ره)  باعث درهم ريختن پازل خصمانه اين رژيم غاصب شد.

نعيمي با تاكيد بر اهميت روز قدس تصريح كرد: اعلام اين روز از سوي بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران، موقعيت و جايگاه بيت‌المقدس را در منطقه احيا و صهيونيست‌ها را در اجراي اهداف شوم خود با چالش‌هاي بسياري مواجه كرده و فرمول توطئه‌گري رژيم جعلي صهيونيستي را درهم شكسته است.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: روز قدس نمادي از نفرت عمومي دنياي اسلام نسبت به جنايات رژيم اشغالگر قدس و حاميان آن و روزي براي نجات‌ بيت‌المقدس و ملت مظلوم فلسطين از دست رژيم جعلي صهيونيستي بوده و تمام تلاش‌هاي اين رژيم اشغالگر در راستاي كم اهميت جلوه دادن اين روز ناكام مانده است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.