سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

تنزل جایگاه اردبیل در مسکن مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اردبیل در اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سال‌های گذشته جزو سه استان برتر بود که با تنزل جایگاه هم اکنون جزو 10 استان اول کشور است.

.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل صومعه‌لو صبح امروز در جریان بازدید از مسکن مهر نمین اظهار داشت: بیشترین امتیاز و نگاه‌های خودمان در ارزیابی را به مسئله تامین زیرساخت‌ها و تکمیل و افتتاح پروژه‌ها اختصاص دادیم.

مدیرعامل امور ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: از 100 نمره ارزیابی وزارت راه و شهرسازی 60 نمره برای استان‌ها در ارزشیابی نهایی مربوط به تحویل واحدها، دفترچه اقساط و صورت مجلس تفکیکی است و 20 نمره نیز مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی و همکاری بانک‌های عامل است.

این مسئول بیان داشت: 22 نمره از این بین مربوط به تحویل خانه و دفترچه اقساط، 17 نمره مربوط به صدور صورت جلسه تکمیلی و اسناد اعیانی، 20 نمره افتتاح‌هاست که در مجموع حدود 60 درصد نمره ارزیابی ما را شامل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از عزم و اراده وزارت نیرو برای تامین اعتبار و امکانات در کمک و یاری از مسکن مهر خبر داد و گفت: مدیران ما بیشتر از آنکه به فکر تامین پول باشند باید مدیریت زمان را در نظر بگیرند چراکه فرصت کار بسیار اندک و محدود است.

وی ادامه داد: در هیچ دوره‌ای شاهد نبودیم دولت دیناری به آماده‌سازی مسکن کمک کند در حالی که دولت خدمتگزار نهم و دهم به ویژه در سه سال اخیر بیش از هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه مسکن به زیرساخت‌ها اختصاص داده است.

صومعه‌لو یادآور شد: از این محل به استان‌ها کمک‌های متعددی را انجام دادیم که در این سفر نیز 1.5 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در استان اردبیل اختصاص می‌دهیم.

مدیرعامل امور ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی بار دیگر جدیت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را خاطرنشان کرد و گفت: مسئولان استان‌ها باید از هم اکنون برای افتتاح پروژه‌ها زمان‌بندی داشته باشند.

  معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان اظهار داشت: یکی از ضعف‌‌های دولت نهم در حوزه مسکن بحث بلند مرتبه‌سازی در شهرهای کوچک بود که به هیچ وجه جواب نداده و به طوری که از این کار اجتناب کردیم چراکه فرهنگ و آداب و رسوم مردم در شهرهای کوچک ایجاب نمی‌کند واحدهای مسکونی با یک یا دو طبقه بیشتر احداث شود./ج1

برچسب ها: اردبیل ، وزیر ، شهرسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.