سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

روز قدس روز آشکار شدن ماهیت صهیونیسم

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: صهیونیست‌ها با چراغ خاموش حرکت می‌کردند و روز قدس روز آشکار شدن ماهیت صهیونیسم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت الله حسن ممدوحی گفت: موضوع قدس یک مسئله جهانی است و محدود به هیچ مرزی نمی‌شود و امام خمینی (ره) با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اقدامی بزرگ و بی‌نظیر انجام دادند.

وی گفت: صهیونیست‌ها با چراغ خاموش حرکت می‌کردند و این امام خمینی (ره) بود که پرده از ماهیت ضد بشری صهیونیسم برداشت و آن را برای دنیا علنی کرد.

ممدوحی بیان داشت: به وسیله پیام قدس صهیونیست در دنیا شناخته شده و روز قدس امسال هر چه باشکوهتر برگزار شود و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیشتر باشد باعث دلگرمی بیشتر کشورهایی می‌شود که ایران اسلامی الگوی آنان است.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس امسال افزود: حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس پیام مهمی برای سران کشورهایی دارد که در اجلاس جنبش عدم تعهد شرکت می‌کنند و نشان از اقتدار ایران اسلامی خواهد بود.

ممدوحی در پایان گفت: با شرکت در راهپیمایی روز قدس گذشته از کار شرعی و ملی که انجام می‌دهیم باعث دلگرمی کشورهایی می‌شویم که با بیداری اسلامی مواجه شدند و مقاومت پایدار خواهد ماند./س


برچسب ها: قدس ، صهیونیسم ، ماهیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.