سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حضور پرشور کارکنان پالایشگاه خانگیران در راهپیمایی روز قدس

فرمانده پایگاه بسیج شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از حضور پرشور کارکنان پالایشگاه خانگیران در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، علیرضا بیاتی با اعلام این خبر افزود: از امروز فراخوان حضور کارکنان و خانواده های آنان جهت شرکت در راهیپمایی باشکوه روز قدس در سطح پالایشگاه و شهرک شهید مهاجر آغاز شده است تا کارکنان بار دیگر با حضورشان انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و دشمنان مسلمانان به گوش جهانیان برسانند.

وی افزود: با توجه به مرزی بودن شهرستان سرخس، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد یکی از ارکان اصلی حضور در راهپیمایی روز قدس است و با تمام امکانات در این روز حضور پیدا خواهد کرد.

بیاتی تاکید کرد: کارکنان و خانواده های آنان بار دیگر با حضور پرشورشان به آرمان های امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با اشاره به این که روز قدس، روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است اظهارکرد: روز قدس عامل اتحاد، همبستگی و امیدواری ملت دربند فلسطین است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مقاومت ملت های مسلمان تا نابودی رژیم صهیونیستی و اضمحلال قدرت های شیطانی در منطقه ادامه خواهد داشت. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.