سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

عدم تاثیر تبلیغات کشورهای غربی بر حضور گسترده مردم در روز قدس

تبلیغات استكبار جهانی بر حضور گسترده مردم آزادیخواه در راهپیمایی روز قدس تاثیری ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به تبلیغات گسترده استكبار جهانی برای مقابله با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت و هوشیار نظام اسلامی همواره طی 33 سال گذشته به اهمیت حضور خود در صحنه پی برده اند و امسال علاوه بر حمایت از مردم فلسطین به حمایت از مردم سوریه نیز به خیابان ها خواهند آمد.

علیمردانی راهپیمایی روز قدس امسال را دارای حساسیت خاصی دانست و افزود: امسال زمانی كه استكبار و صهیونیسم جهانی به نتیجه برنامه ریزی های شوم خود در كشورهای اسلامی نرسیدند، اقدام به حمایت از نیروهای مسلح و معترض سوریه به عنوان محور مقاومت كردند.

نماینده مردم زنجان و طارم سوریه را یكی از مدافعان و حامیان مردم مظلوم فلسطین و لبنان دانست و تصریح کرد: امروز استكبار و صهیونیسم جهانی تمام توان خود را برای براندازی نظام اسلامی سوریه به كار بسته است.

علیمردانی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان دهنده اتحاد و انسجام ملت ایران دانست و گفت: مردم همواره به این طریق نشان داده اند، علیرغم وجود برخی مشكلات اقتصادی ، به چارچوب نظام اعتقاد راسخ دارند و مدافع آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

وی،حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را موجب تازه ماندن نام و یاد فلسطین در اذهان جهانیان دانست و افزود: امروز ملت ها با تاثیرپذیری از این روز مبارك، بیدار شده و همه ساله بر خیل عظیم معترضین علیه اسرائیل غاصب در سطح جهان افزوده می شود.

این نماینده ،به تضعیف رژیم اشغالگرقدس طی سالهای اخیر اشاره و اظهار كرد: امروز شكست های پی در پی این رژیم غاصب بر گسترش اختلافات درونی دامن زده و آن را در سرازیری سقوط و نابودی قرار داده است.

علیمردانی به نقش برجسته و تاثیر گذار ایران اسلامی در سیاست های جهانی اشاره وخاطر نشان کرد: امروز دنیا باید بپذیرد كه نظام اسلامی در تمامی زمینه ها صاحب نظر است./س 

برچسب ها: عدم ، تاثیر ، تبلیغات ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.