سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

83 درصد واحدهای مسکونی اردبیل با دوام هستند

معاون وزیر در امور ساختمان و مسکن راه و شهرسازی گفت: 83 درصد واحدهای مسکونی استان اردبیل با مصالح بادوام احداث شده، حدود 14 درصد نیمه مقاوم و کمتر از سه درصد بی دوام هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ابوالفضل صومعه‌لو دیروز در جریان بازدید از مسکن مهر پیله‌سحران اردبیل افزود: 69 درصد واحدهای مسکونی اردبیل ملکی، 22 درصد استیجاری و مابقی نیز سایر است که انتظار می‌رود تا پایان دولت دهم این شاخص به 80 درصد در حوزه ملکی برسد.

وی در خصوص برنامه تولید مسکن مهر در سال 91 گفت: برنامه امسال ما در این استان 43 هزار واحد مسکن است که همه آنها از مرحله صدور پروانه گذشته است.

صومعه لو افزود: از این بین 33 هزار واحد در مرحله سقف، 30 هزار واحد در مرحله سفت‌کاری و 21 هزار واحد نیز در مرحله نازک‌کاری است.

معاون وزیر در امور ساختمان و مسکن راه و شهرسازی همچنین با اشاره به پرداختی‌های متعدد وزارت راه و شهرسازی در دو سال اخیر در خصوص تامین زیرساخت‌ها گفت: در سفر متعدد وزیر راه و شهرسازی برای تامین آب، برق، گاز و فاضلاب از محل یارانه مسکن مهر بیش از 10 میلیارد تومان به استان اردبیل پرداختی داشته‌ایم./س

برچسب ها: اردبیل ، مقاوم ، سازی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.